Annons:
Etiketttävling
Läst 2755 ggr
LovisaBolin
1/23/16, 2:00 PM

Hopptävlar du med din Islandshäst?

Är bara nyfiken på hur många det är som hoppar med sina isisar. :) Om du svarar ja, kommentera gärna och berätta mera! (om man nu kan kommentera?? :O) annars meddelande till mig. Tack så mycket! :D

Annons:
jagga-ewe
1/23/16, 3:24 PM
#1

Hoppar gärna men tävlar inte. För jag har inte nerver till att tävla och min lilla märr speglar mig alltför mycket. Dvs, om jag skulle försöka rida henne med tävlingsnerver skulle hon krypa ur skinnet och bli totalt ohanterlig. Så vi håller oss till att hoppa hemma.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Alicia_svartur
1/25/16, 6:32 PM
#2

Hopptränar för tränare en gång i veckan men tävlar inte. Fast kan hända i framtiden!

Zelmabus
1/26/16, 7:33 AM
#3

Tänkte vara med på en clear round i höstas men innan anmälningstiden tog slut så blev det så att jag inte kunde rida och absolut inte hoppa, så det får bli en annan gång

kvekki
2/15/16, 7:15 PM
#4

Har ställt upp i ett par clearounder på KRK faktiskt. Är vuxen så tänker inte tävla på riktigt :-)

Alana82
2/22/16, 2:08 PM
#5

Tävlar/tränar inte hoppning eftersom jag inte har någon häst tyvärr, men ville läsa tråden ;)

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

JaVenne
5/29/18, 9:24 AM
#6

Nu var det ett tag sedan jag hoppade ordentligt. Men jag om mitt sto har hoppat en hel del. Just nu har vi börjat hoppa lite i skogen, på terrängbanan och det gillar hon mycket! :)

Annons:
jagga-ewe
1/31/19, 9:11 AM
#7

Gammal tråd, men får väl uppdatera med att min dotter har börjat hopptävla min islandsmärr. De ska vara med på Gota cup nu i vår.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

M
5/31/22, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag hoppas min islandshäst men tävlar inte vill göra de men går inte

Upp till toppen
Annons: