Annons:
Etikettryttaren
Läst 1586 ggr
Maja
2014-11-16 12:58

Säkerhetsväst?

Använder du säkerhetsväst? Om ja, vilken?

Annons:
PennyScarlett
2014-11-16 21:26
#1

Använder det inte på grund av att jag redan är stel i rygg och har låsningar i höfterna som här min sits allmänt kass och en säkerhetsväst hjälper inte till alls x)

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Telleliten
2014-11-17 12:41
#2

Jag har skadat mig rejält och kunde inte röra benen efter olyckan. Tog en månad innan jag kunde gå och röra ryggen någorlunda. Så nu är det alltid säkerhetsväst!

aeroware säkerhetsväst har jag. Det är en vana precis som hjälmen och billig livförsäkring.

LeJ
2014-11-17 21:24
#3

Nej jag har aldrig haft nån på mig, det fanns inte när jag började rida och nu tänker jag bara att om jag skulle ta på mig en skulle jag bara tänka hela tiden att jag skulle ramla av, knäpp anledning jag vet men min hjärna är lite knäpp ibland.🤪 Men jag har faktiskt en väst i stallet som andra får använda när de rider hos mig, medryttare och familjemedlemmar. Det är en racesafe  med snörning i sidorna så den passar de flesta.

selfrejection
2014-11-18 13:25
#4

Jag använder alltid säkerhetsväst sen några år tillbaka, hade aldrig någon när jag var yngre. Det var mamma som köpte den åt mig och krävde att jag skulle ha och sen dess känns det som en självklarhet att ha den på jämt. Jag brukar faktiskt glömma att jag har den på mig, iallafall när det är kallt ute för då värmer den lite extra. Jag har en racesafe.

Maja
2014-11-19 02:53
#5

Jag har faktiskt aldrig ens provat en väst. Det är en billig försäkring, så kanske man egentligen borde ha en…?

Upp till toppen
Annons: