Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: annonser
Läst 924 ggr
thicha
0

Bor du i Uppland?

Jag letar efter någon som kan ha min valack på 3 år nu i juni någon vecka när mitt sto ska på betäckning.. Han kan inte bli lämnad ensam här hemma på gården ..

Maja
0

Jag har hört runt lite, tyvärr inget napp än! :( Svårt när det bara är någon vecka sådär.

thicha
2

Okej jo jag märker det nu =) har mailat till Bärby så får vi se vad dom säger..

Hade varit bra om han kunnat hänga med upp till hingsten men det gick tydligen inte..

[Djurenimittliv]
0

Hör med Julia och Sebastian annars om inte bärby kan. :) det har en liten pojkflock hemma tror jag :) www.juliasebastian.se

740tjejen
0

Var står han, Jag finns i Dalsland, och har 2 snälla damer. kanske långt och åka.

Maja
0

#4 - Uppland står det i rubriken, så det är lite långt. :)

740tjejen
0

Läste inte så långt.

thicha
0

#4 4mil nord öst om Uppsala så allt uppåt tex Tierp, Gävle och på den vägen skulle gå jätte bra att åka o lämna honom på isf..

Har fått klartecken ifrån Elinore som har www.helaishastar.se att han kan få komma dit en stund..

Så jag behöver låna transport, ev kan en på min mans jobb köra.. De ända stället som hyr ut är inne i Uppsala men det kostar ju massor att låna släp och det blir många mil för att bara åka och hämta o lämna och sen hämta o lämna igen när hästarna ska hem igen.