Tips på beridare?
Hej! Skulle behöva lite tips på folk som har stenkoll på inridning och gångartsseparering av islandshästar. Har en 4 åring med fin stam och bra gångarter me stort plus för traven. Har aldrig tävlat innan, men hon verkar lovande, så skulle vara spännande att se hur långt hon kan gå :) Men det kräver ju också sin tränare.
Jag är otroligt kräsen när det kommer till att folk ska få pilla på mina hästar och vilka inlärningsmetoder de kör. Vet inte om man kan ställa personliga krav (t.ex vill jag inte så mycket som se att någon håller i ett spö medan den är i närheten av min häst) och hur mycket kan man begära? Vad tar en riktigt bra beridare i pris?
Ge mig namnen på dom bästa ni kan tänka er och skriv gärna ner pris och var personen håller hus! :)
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter
Vart bor du? Kan en hel del om vilka som är bra eller inte. Du kan pma mig din mailadress så kan jag hjälpa dig. Fast att inte ens hålla i ett spö låter lite väl överdrivet, tror det blir svårt då om jag ska vara ärlig. Bara för att man använder spö betyder det ju inte att man missbrukar det.