Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettträning
Läst 903 ggr
[tlundegard]
0

Nu och då

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte visa ett par filmer på mig och Raudur från olika tillfällen, kan vara intressant att höra om ni tycker att det har blivit någon skillnad i tölten :)

Kvalitén är väl inte den bästa, men här kommer första filmen som är ifrån i fredags!
(hoppas det funkar, aldrig laddat upp film här tidigare!)

edit: verkade inte funka, här är adressen till första filmen
http://www.videofy.me/v/1159447

och andra filmen från i oktober
http://www.videofy.me/v/652600

[tlundegard]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här får väl helt enkelt bli en uppdateringstråd om mig och hästarna :] En kompis har hängt med till stallet ett par dagar och fotat lite.. Raudur trav:

[tlundegard]
0

Raudur galopp:

[tlundegard]
0

Hektor tölt:

[tlundegard]
0

Halvkass kvalité.. Raudur i ökad tölt:

Maja
0

Hm, video nummer 2 vill inte fungera för mig! :( Och precis som hon säger på video 1 så är det något med baken som inte riktigt vill till 100% ser det ut som. 

Men han är så fin, ni är så fina! :) Och kul att det börjar gå framåt mer och mer med Hektor!

selfrejection
0

Andra videon fungerar inte för mig heller. Men av det man kan se på första filmen och bilderna har det ju hänt saker :) Fina hästar!

[tlundegard]
0

Attans då :/ finns lite videos på min profil.. Bilderna och videon som funkar är alla från ganska nyligen ;) Bakbenen jobbar vi med hela tiden genom att flytta på alla sätt och vis! Framförallt vänster bak är han lite lat med, ett tag var jag rädd att han till och med var sned på något sätt, men enligt equiterapeuten/veterinären så är det inget.. Såå vi jobbar vidare ;) Frami, Raudurs pappa, ska ju tydligen också ha varit lite lat i bakbenen, men han tränades ju av en mycket skickligare ryttare. :)