Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1324 ggr
[Valtyr]
0

Filmer på utveckling!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan!

Blev inspirerad av Vretenskaniner som la ut då och nu bilder och tyckte att det kunde vara roligt med en då och nu tråd med filmer.

Jag börjar Glad

Här är en fim från när jag värmer upp till firmakeppni nov 2009, här var han 6 år och vi hade bara tävlat ett fåtal ggr tillsammans, poängen för tölt brukade ligga runt 5.0 och totalt, jag kunde inte så mkt och åkte med typ Tungan ute

[Valtyr]
0

Här är en film från i somras när vi red SM i F1

[Valtyr]
0

Och så en helt färsk film från igår när vi red kurs för Johan Glad

Maja
0

Han har verkligen utvecklats, och du också! :)

…och wow, vilket ridhus! Förvånad

[Valtyr]
0

helt otroligt underlag, de va 2 dm gummi under och så sågon sandblandning ovanpå så det var sviktande men inte djupt

Killen
0

Såg förta filmen , tyckte det såg bra ut, men jämfört spec med sista, wow vilken skillnad ! Bra jobbat, både du och Valle är bättre nu, riktigt flotta!

kissmekate.blogg.se

[Valtyr]
0

Tack! ja vi har utvecklats enormt sista månaderna sen vi började träna för Johan, han är fantastisk den där Johan Glad

Haha hör ni hur jag säger oj oj oj nu händer det grejer på filmen Tungan ute där bara lyfte han och man kände hur han bara lyfte och flöt fram, häftig känsla.

Ingen annan som har filmer att visa, vore jätte kul att se  Flört

Josefineep
0

hm ska se om jag har någon! Dock inga superfilmer och inga jättefärska, har dock en hel drös med bilder hahah… ska kika efter film nu direkt!

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Tritlis
0

Elinor.. WOW vilken utveckling! Och vilken underbar hållning din häst har. BRA jobbat!! :-)

[Valtyr]
0

TACK!! så mycket Glad

[tlundegard]
0

Jättefint! Sett hur ni har utvecklats på tävling på bara ett år också, imponerande :)

selfrejection
1

Jag har klippt ihop en ganska lång film från mina och Guffis tre år tillsammans. Hoppas ni orkar titta på den, det är inte bara filmer från ridning utan mycket annat också :) Jag får inte till det med videon infogad i inlägget så här är länken:
http://www.videofy.me/v/755299

[Valtyr]
0

Vad duktiga ni är, nu är det bara lite rundare form och lite mer samling som saknas Glad

selfrejection
0

Tack! Ja, vi jobbar på :) Formen har han äntligen börjat hitta nu i tölten, även om det bara kommer 5 steg i taget ungefär så är det på väg. Och hans grundform i tölten är mycket lägre än den varit tidigare så det är också ett framsteg.

Ni har också utvecklats massor, det är roligt att finns filmer så man kan titta tillbaka :)

[Valtyr]
0

Ja det är jätte kul, synd att man inte filmat mer under resans gång, Tack! :)

selfrejection
0

Ja, tänk om det vore så enkelt att man kunde filma sig själv! :)