Mål under 2013
Nu är år 2012 snart över… Är det bara jag som tycker att året har gått fort?
Under år 2012 har det hänt mycket, här samlas våra hästhändelser under året. Men om några dagar går vi som sagt in i ett nytt år och då får vi sätta upp nya mål att sträva mot.
Berätta om dina mål! Vad vill du uppnå under 2013?
- Nå över 5.0 i tölt på tävling?
- Kvala till SM?
- Få unghästen inriden och klar?
- Sälja din häst?
- Köpa en ny häst?
Valtyr - kvala SM i T2 och komma till final på SM i femgång
Hugi - bli frisk och stark i kroppen, börja träningen lite mer ordentligt under hösten och förhoppningsvis skicka honom till en avelsvisare i januari 2014 när jag tagit min examen och fått jobb
Hitta ett bra hem till isjaki, han är väldigt fin men man kan inte ha kvar allt tyvärr
Fölmönstra Aragon om det dyker upp en fölmönstring inom rimligt avstånd
eventuelt avelsbedömma Litla Frökk, Aragons mamma 5 år e: Mökkur ue: Keilir
Gå kurser så ofta jag kan och har råd med så jag lär mig massor och blir en ännu bättre ryttare 
Raudur - SM-kvala (vuxen klass), skapa en ännu bättre relation, bli mer jämna i tölten osv. Hektor - Fortsätta med inridningen, där får vi se hur långt vi kommer och om vi hinner få till alla fem gångarter. Eldey - Få jämna, rena gångarter. Börja med passen. Jag - ev. Börja plugga till hösten.
Freyfaxi - Se till att bibehålla gångarterna vi har hemma ute på tävlingsbanorna samt kvala i B-klass i femgång
Eydir - Komma ut och prova på lite lätta tävlingar, fyrgång och tölt samt rida för Peter regelbundet så vi får bra hjälp
Jag - Plugga och se till att jag hänger med i skolan samtidigt som jag har hästarna och försöka att inte vara sp nervös på tävling
Tävla min medryttarhäst för första gången (i tölt, någon klubbtävling)
Köpa min första häst till slutet av sommaren/hösten. Hoppas kunna hitta en trevlig islänning som jag kan gå kurser och utvecklas tillsammans med. :)