bra medryttarsajter?
Vilka sajter tycker ni är bra för att leta medryttarhäst? Jag bor i Stockholm. Brukar kolla medryttare.nu, blocket.se, och bukefalos. Är det nån sajt jag missat?
http://hastnet.se/marknad/sok.php?marknad=4&typ=1 Vad är det för häst som du söker? Vet ett gäng islandshästar i Stockholm som söker hjälp! :)
Kolla på faceboks sida, där finns en grupp som heter medryttare/fodervärd. sök så hittar du nog rätt många sidor på FB.
Om du har Facebook. :)
Oj, vad snabba ni var med svar 
Maja:
Egentligen spelar det inte så stor roll vad det är för häst, ung eller gammal, låg eller högutbildad.
Söker däremot en ägare som vill att hästen ska utvecklas. Jag gillar att träna hästen i form, att hästen ska bära sig och utvecklas. Jag tar gärna lektioner för att jag ska utvecklas och bli duktigare på att träna hästen i fråga.
Söker ett stall där det står flera hästar och med trevliga människor :) då jag är ganska social av mig. Rider gärna ut tillsammans med andra.
Sen är kruxet att jag just bytt jobb till ett underbart lågbetalt jobb som trädgårdsmästare istället för ett stressigt välbetalt kontorsjobb. Därför är jag ute efter något som är billigare än att rida på ridskola
som kostar mig ca 10 000 per år. Kan betala max 500 kr per månad exkl. ridlektioner.
Jag bor inne i stan (Södermalm, har bil förstås) och kan tänka mig en radie på max 4 mil från stan, enkel väg.
Usch vilka massa krav jag har känns det som. Men ska det vara långvarigt sammarbete är dessa bitar viktiga tänker jag.
Har ridit på ridskola (Islandshäst) de senaste 10 åren, minst en ggn i veckan, periodvis oftare. Varit medryttare till unghäst på Husbyöhn o tagit lektioner där. Har ridit på flera olika ridskolor genom åren, för närvarande rider jag på Örnäs.
//Ulrika
Tack 740tjejen. Kollar där nu :)
Sök på google med! Man kan få mycket träffar. Men oftast så brukar ju dem annonserna vara gamla tyvärr. :(

Jag brukade använda mig av medryttare.nu , blocket och bukefalos när jag sökte medryttare
kissmekate.blogg.se
hastnet.se var fantastiskt bra faktiskt
. Sökte på Islandshäst i fritextrutan och Stockholms län. Fick massor av träffar.
Vilken fin kille! :) Berätta gärna mer om honom! Var står han? :)