Täcken säljes
Städade i sadelkammaren i somras och hittade flera täcken som vi inte använder.
Ett Weatherbeta freestyle regntäcke, brunt med blå kanter/detaljer, aldrig använt - ligger kvar i påsen. Kryssgjordar, bensnören, karbin + karborre i fram. Stl 135, köptes för 1 100 kr, säljs för 700 kr?.
Ett rött Catago vintertäcke, 150 g, kryssgjord, karbin + resår i fram. Stl 125. Inte helt urringat, men inte hel hals heller… Täcket är använt några gånger, tror jag missat att tvätta det, det är en massa hår i. Köpt för 825 kr, säljs otvättat för 400kr?
Ett blått Kimberly regntäcke, kryssgjord, bensnören, karbin + kardborre fram, använt några gånger. Stl 125, säljs för 500 kr?
Två Jacson svettäcken, blått nät och beige fleecekanter. Stl 125 och 135. Användda några gånger. Säljs för 150 kr st?
Inget täcke är slitet men har legat några år sedan de användes, jag tror alla utom det röda är tvättat innan det lades undan. Priserna kan diskuteras men jag skickar inga täcken, är du intresserad får du komma hit och titta. Jag bor några mil N Göteborg.
Jag vet inte hur man får in bilder här, men vid intresse kan jag maila ;D
Hade varit intresserad av det röda. har dock ej möjlighet och åka för långt. Kan ta mig till Uddevalla. Mvh Hanna
Bor du N om U-a alltså? Vi kanske kan mötas på Torp någon helg isf?
Ja det skulle kunna gå. Ska ner första helgen i October. Eller när kan du. Mvh Hanna
Jag tror det funkar - säg lö eller sö o tid så ses vi "nedanför" Hööks :D
Blir nog lördag förmiddag, Tänkte åka ner vid 10-tiden så är framme vid 11-tiden. :)
Då ses vi på lördag! Bara det röda?
Hej, har tyvärr fått förhinder på lördag, ska till Jönköping poch hämta häst. Åker nästa lördag istället.
Har ni kvar Catago täcket? 
Ja alla är kvar
#7 Hinner nog inte åka till Uddevalla på lördag, vi renoverar hemma och måste bli klara innan mattläggaren kommer.
#8 Vill du titta på täcket?
Ingen panik för min del. Kan ta de nästa helg me.
Åh, det röda täcket var riktigt fint!
Du bor på fel sida av landet… ;)
Ska ni ner på KMet?
Vi renoverar hemma o ska ha hem mattläggaren snart så vi hade inte tänkt det, men vi kan åka dit en snabbis. Lördag då? Ska du tävla själv?
Jag är på tävlingen på lördag, men sitter domarsekreterare hela dagen :)
#19 ska försöka pm: a dig