Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettallmänt
Läst 2945 ggr
Skogalund
3

Egen islandshäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är nybliven islandshästägare! Skrattande

Jag är så glad och stolt över min lilla pärla, som jag har haft i fyra dagar nu. Måste bara dela med mig lite av min lycka.

Hon heter Sílfrun från Manketorp, är tre år, silvermusblack och har ett underbart sätt. Hon är supersocial och väldigt trygg, trots sin låga ålder.

Skulle det inte gå bra med den här lilla tösen, så är det inte hennes fel i alla fall. Då är det mig det är något fel på!

Måste visa en bild på henne också. Är hon inte underbar?!

Skogalund
2

Att jag alltid ska göra fel när jag laddar upp bilder…. Skäms

Här kommer hon i stor version:

Emmaab
0

Åh vad söt och fin hon är!

Önskar er all lycka i framtiden!!! Skrattande Hoppas ni får många roliga och härliga år tillsammans!

Zinoida
0

Åh, grattis. Så det var du som köpte henne, jag var spekulant på henne också, men lite för långsam :P

Skogalund
0

#3 Ja det var jag som köpte henne Skrattande och gladare hästköpare får man nog leta efter. Jag kände direkt när jag pratade med Maria att det här var hästen för mig. Så det fanns liksom inget att tveka om.

Hoppas du inte blev för besviken, men du visste väl om att det fanns en till spekulant?

Skulle inte du ha en isis som du och din mamma skulle ha tillsammans (om jag inte minns fel)? Hoppas ni hittar någon annan som kan passa er,

Skogalund
2
Zinoida
0

#4 Jodå, Maria berättade att det skulle komma 2 andra och titta på henne så att jag fick bestämma mig snabbt. Men som sagt, jag är liiite för långsam ;)

Vi har ingen brådska, tar ev hem en av mina unghästar från island i höst om jag inte hittat nåt innan dess :)

[vretenskaniner]
0

Vad är det för stam på henne? :) Supersöt är hon Skrattande

Alex
0

Grattis, vad roligt! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Rozza
0

Vilken fin färg, super söt Glad

selfrejection
0
Maja
0

Grattis! :)

Uss
0

grattis - en sådan ljuvlig varelse!

Novisan
0

Åh så söt! Grattis!

Alexinas
0

Gud vilken söt liten polle! Jag vill också ha och hon hade verkligen en underbar färg! Glad

hamis
0

åh hon är heltunderbar!

yoanna
0

Grattis. Hon är Riktigt fin :D

Skogalund
1

Tack allihopa!

Vi är så nöjda med vår lilla Silfrún. Hon är otroligt go och social. Hon är väldigt trygg i sig själv och har funnit sig väldigt väl tillrätta hos oss.

Just nu är hon hos hingsten Skrodor frá Framnesi på betäckning. Så vi hoppas att det ska bli en liten fölis nästa sommar.

Måste visa en bild till. Hon är ju så otroligt fin!

[Puppan]
0

Åh vilken söting =)!! Grattis!