Nytt från oss!
Blä, usch vad ful han är… ;) Haha, nä, du vet vad jag tycker om din häst och någon dag kommer jag och kidnappar honom! :D
han är så fin :)
*dreggel*
Mums, mums, mums!
Jag skulle gärna lägga upp lite bilder, men det är svårt att fotografera sig själv när man rider… ;)
#16 Maja du får tvinga med en fotograf någon dag! :D
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
Haha, gäller att man har någon som kan ta bilder… ;)

#18 Jag kan följa med nån gg å fota :-D
kissmekate.blogg.se
Såg filmen på Facebook när din kompis hoppade och hur snällt Herkules bara står i mitten och väntar. Jag tror att jag är kär i din häst. Bara så att du vet liksom… ;)
#19 - Hihi, jaa, det kan du! :) Men hon är till salu nu och jag väntar på besked från en som har tittat på henne, så vi får se hur länge hon står kvar nu… :)
#20, såg du den när han var handhäst då? Så duktig! Jag blir så stolt över honom! :D Filmen du snackade om, jag hade haft Herkules "parkerad" i mitten i säkert 20 minuter haha! han rörde sig inte ur fläcken!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gångartshästen fick leka hopphäst idag och pj vad han flaschade med traven sin! Snyggingen!
http://www.youtube.com/watch?v=gkt-bji6GzA&feature=context-cha
#21 - Jaaa, den när de hon red på ett fält typ? :)
Jag är dödligt kär i din häst. Mums!
#23 Precis! :)
Åh Maja du är herkules största fan tror jag, du måste ju komma och hälsa på oss och få åka lite på han! ;)
Hihi, ja, jag ska starta en Facebooksida - "The Typical Herkulesfan" eller något! ;)
Ja, jag får hälsa på någon helg i höst så får du guida runt mig i Sundsvall… ;)
#25 haha ja ;)
Do it :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Maja! Kika på denna länk!
Emelie min 15 åriga kompisar fick rida Herkules häromdagen, första gången hon töltar på riktigt och tredje gången hon rider Herkules på 3 år. Såhär såg tölten ut:
https://www.facebook.com/photo.php?v=513231472026103
Men ååååååååååh. Sluta! :P
Bli inte förvånad om hans hage är tom i morgon. ;)
hehehehe, han blir nog glad! Någon som kommer och tar av han betesreduceraren ;)
Haha, så du har köpt en nu i alla fall? :P Mm, min tös får gå utan nu, hon är superlycklig! :D
#30 Jajjamen! han har den på sig ungefär halva dygnen så han hatar mig för tillfället haha ;) men det är ju för hans eget bästa!
Han slipper den dock då och då, måste ju få vara häst lite, så inatt får han vara utan åker den på imorgon igen!
Men guuud vilken snygg häst!!!