islandshäst- ridskolor :)
Skulle vilja veta om ni vet några islandshästridskolor och/eller om ni har någon erfarenhet av någon i närheten i sundbyberg? 

Det finns en i Kungsängen, Örnäs heter det.
Jag har inte ridit på ridskolan själv så ver inte hur den är, men själva anläggningen är bra iaf tycker jag.
kissmekate.blogg.se
Ja den vet jag om. Men den e lite längre bort än vad jag ösnkar :)

okay.
Tror de flesta ridskolorna ligger ute på kanten.
Kimsta islandshästar, men det ligger i Rosersberg och Genas som ligger ännu längre bort( Närtuna/Kårsta).
Du får skaffa en medryttarhäst och rida privatlektioner ist 
kissmekate.blogg.se
Ja det skulle jag gärna göra. Men jag är inte utbildad till islandshäst ryttare, har enbart ridit vanlig häst i 8år. Och islandshäst enbart på små ridturer och så 

Fast om du är villig att rida lektion så borde det inte vara något problem!
Vet några i mitt stall som aldrig ridit islandshäst men har blivit medryttare å tar lektioner.
Du får hyra min häst å ta lektioner om du vågar 
kissmekate.blogg.se
Men jaha :D. Jag trodde att alla ville ha vana islandsryttare, har nämligen stått det i dom flesta annonser jag läst :p

Men lägg ut en egen annons ist där du skriver att du inte har vana av islandshästar men vill rida lektioner för du vill lära dig
kissmekate.blogg.se
Jaa det ska jag nog göra. Vilken sajt är det bäst att annonsera på när det gäller medryttar häst tyckerr du? :)

Bäst tycker jag är medryttare.nu, men även bukefalos.se och sen blocket. De är de tre som jag har använt mig av när jag både ville bli medryttare och sen när jag sökte medryttare.
kissmekate.blogg.se
Tack för tipset :D
Hastnet kan du också lägga in annons på :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ska lägga ut annonser lite här å var sen när jag har flyttat och så
.
Jag saknar hästlivet så himla mycket, särskilt nu när det börjar bli sommar och man kommer ihåg alla mysiga sommrar man hade med sina egna hästar