Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettallmänt
Läst 1782 ggr
Toltaren
0

En bok...

Som jag inte kommer ihåg vad den heter…! Ska ange den som källa i ett skolarbete, men hittar inte min bok och kommer inte ihåg vad den heter, men ni kanske vet?

Den är ganska liten och tunn, mörkblå med gul text på framsidan. I den finns det massor med fina illustrationer. Tror den heter något i stil med "tips och tricks" men minns verkligen inte…

Tacksam för lite hjälp Skrattande

Alex
0

Vad innehåller den/handlar om? Specifik islandshästbok eller hästbok överlag? Ny eller gammal?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

powderpuff
0

Om det är den jag tror så är det en massa tips om hur  man tränar bla isisen gångarter om tölten är travaktig eller passaktig.

Jag har den men har den utlånad och jag kommer inte ihåg till vem (så sur på mig själv att jag itne skriver upp de) Den är köpt på Hööks för en massa år sedan.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Alex
0

Den första jag kommer att tänka på är ju denna, även om texten inte är gul.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Toltaren
0

#1 Ja, det är en speciell islandshästbok, och nej det är inte den som är på #3 hehe Tungan ute Den är ännu mindre och inte inbunden utan bara inplastad.

#2 Ja, det kan nog vara samma Glad den är rätt gammal iallafall…

Toltaren
0

Någon som kan gissa? Glad

Åse Ericson
3

Hej! Jag menar boken Islandshästskolans tips och råd för ryttare skriven av norske instruktören Erik Andersen. 1995 gavs den ut och de roliga/fina illustrationerna gjorde Malin Hween som är instruktör själv nu i södra Stockholm. Erik är åter i Norge! Hälsningar från Åse Ericson (medförfattare till en annan bok ni föreslår ovan ;-))

Åse Ericson
0

Öh - jag menar - Du menar boken… Så fel det kan bli!Skäms

Toltaren
0

#6 Ja!! Tack, det var den jag letade efter! Skrattande Jag har din bok också, den är mycket bra! Flört

powderpuff
0

Åse, du vet itne var man kan få tag på den?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"