Träningsblogg!
Har satt ihop en liten träningsblogg, mest för min egen skull. Där kommer jag uppdatera lite då och då om hur jag och Raudur tränar och utvecklas.
Titta gärna in om ni har lust :)
kul :)
Vad kul! Den ska jag spana in med jämna mellanrum! :)
Roligt, jag kommer nog också spana in ibland :)
jag fick tag på din ena tränare idag och fick tid där :)
Ni får gärna komma med peppande kommentarer då och då ^^ #4 Kul! Som sagt så tycker jag att båda är väldigt duktiga, peppande och pedagogiska :) Men man vet ju aldrig, du kanske bildar dig en helt annan uppfattning ;)
Roligt, jag ska kika in ibland! :)
Titta gärna in på min och Hreimurs blogg också. Har dock inte bloggat på länge där men ska börja igen nu :)
glömde skriva vad den heter, haha,
#7 Visst är det du som bor granne med Hall? Jag red med Viola förut och har varit med och ridit era hästar en gång för många år sedan tillsammans med henne :)
#8 Ja precis, det är vi! :) Jag kommer ihåg att du red min förra häst, Höttur. Som vi tyvärr var tvugna att ta bort pga. spatt för 2 år sedan. Nu har jag en ny häst som heter Hreimur :)
#9 Så hette han :) Vad tråkigt, du tävlade väl honom också? Har fotat på en del av Krafturs tävlingar. Din kusin har ju min gamla favorithäst Skandall också :)
#10 Ja, jag tävlade lite lätta klasser på honom :) Min moster hade Skandall men nu tror jag att han är foderhäst åt en annan lycklig ägare!