Så lycklig!
Hejsan!
Vill börja med skriva, om bilderna bryter mot någon regel eftersom jag är hjälmlös får ni radera tråden, hittade ingenting om det! :)
Måste lägga upp dessa julbilder för att visa lite hur jag och Herkules ligger till nu, samt ge er lite julstämning, har ju massa snö här i Norrland nu!
Dessa bilder togs igår, och oj så fin Herkules var, han töltade på i alla tempon med trevlig form och takt, dessutom börjar ju bensprattlet inte bli något att klaga på! ;) Traven börjar flyta mer och galoppen var lika trevlig som alltid! Vi tog även våra första stapplande passteg idag, mycket roligt!
God jul och gott nytt år önskar vi! :D
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
Men hallå, han skulle ju inte kunna tölta. Eller hur var det? ;) Fiiiiina Herkules! Du har gjort ett toppenfint jobb! :)

Så snyggt!!
Å va mysigt med snö, vi har bara blask.
kissmekate.blogg.se
Han är så fin, och du är super duktig :)
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Blir alltid lika glad att se er tsm 
Härligt! Jag förväntar mig att vi rider i A finalen tillsammans på Timrås nationella i sommar ;)
JÄTT fin flink du er:))))))
GOD JUL OCH GÖDT NYTT ÅR:)))
PS: har du inte sadel?))))))
fast problemet e ju om vi blir A klassade igen för då kommer vi nog inte starta i samma gren :P det är liksom lite väl höga förväntningar att ni ska få till passen så bra så ni blir A klassade första säsongen redan :P brukar oftast ta ett tag innan allt klaffar
#11 hahah ja vi satsar inte alls så högt än heller, inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med passen än heller! Vet inte om jag hade velat starta mot er och blivit utklassad häller! ;)
Hästen ser jätte fin ut:)))))
Vilken jättefin häst du har! :D
jätte fin kul farg på hästen:)
#1 Barbacka? o_o Wow!!
#20 Ibland måste man ju verkligen se om man lever ;)
Så fin häst, och härliga bilder!!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
#22 tack! :)