iPhoneskal =0)
Har "fått" ett nytt iPhone skal så jag måste bara får visa de =P
Snyggt,
själv kan ja inte byta skal på min. föredrar knapptelefoner. plus att min är damm och fukttålig.
Läckert!
Det där vore nog enda anledningen till att jag skulle kunna överväga en iPhone, men jag tror inte det väger tillräckligt tungt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Köpt vart? :D
#2 Jag har varit iphone-hatare innan men bara älskar den ju så mycket snabbare än med android mobilerna.
#3 På djurdesign har jag köpt de 
#4 Mycket möjligt. Jag har svårt för apple-produkter överlag, vi brukar inte komma överens… Och gällande iPhone har de för mycket svagheter till ett överpris, så dit faller jag nog inte. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Grymt fint skal!!! Finns det till fler modeller inom androidfamiljen kanske? :) :D
Apple funkar bra i sin bubbla, men inte när de skall samarbeta med den övriga världen ;)
Hälsningar Astrid :)
Var har du köpt det??
#5. Priset kan jag hålla med dig om att de är överpris fast nu när jag har 4s skulle jag aldrig vilja byta bort den
#6 Visst är de. Det är ju den fördelen med iPhone att de finns så otroligt mycket snygga skal till de. Hon som gör dessa har bara till iphone.
#7 Länk finns i inlägg #4 Annars är de Djurdesign som gör de. De har super massor till islandshästar.

Jättefint skal! men jag kan meddela er som inte vill ha eller har iphone att de även har små klisterdekaler som man kan sätta på sin mobiltelefon, med en islandshäst förstås!