Gulbrunblack
Hej, Vilka färger kan gulbrunblack passa i. Är ett sto.
Har ni bild på era så får ni gärna lägga in dom. Även om de är hagbilder.
I princip vad som helst skulle jag säga. Och den korrekta benämningen är vitblack.
Personligen föredrar jag dock diskreta, jordnära färger, men det gör jag på de flesta hästfärger också.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Åh, hm, jag orkar inte vända bilden. Ni får luta huvudet. :)
#3 Tur man är lite trött så huvudet lutar av den anledningen så ser man bilden perfekt 

Vacker häst.
Till TS, säger som Alex, tycker en vitblack passar i alla färger, även rosa 
Har du något på G?
Ja ett äldre sto som stått i 2 år, så ska sättas igång vid hand och töm Så räknar med och kunna rida henne först i början av sommaren om allt går som det ska.
Hon kommer även hänga med som handhäst.
Jag älskar ju starka färger. :) Så hööks nya serie med matchande schabrak och lindor i lime och även det turkosa ska inhandlas. Ska dock klippa/sprätta bort fleecen.
Jag har länge haft mest gröna saker till min kille, nu när vi fick oss en liten shettis som kom med en massa blå saker (och jag inte hittade några gröna shettis prylar) så har han börjat få blå saker istället. Så att dom matchar varann ;)
Kan ni inte lägga in bilder på hästarna :)
Jag får hem henne om två veckor, så kan ju lägga ut bild på henne så får ni se vad ni tror.
Hon har tvåfärgad man och svans, ål zebraränder både fram och bak. Men är rätt mörk i pälsen, har mask i ansiktet och rätt mörka ben.
Blir dock ljusare på sommaren.
Jag hade nog använt svart och grått som basfärger men med kanske lite roliga kantband eller andra accentfärger. I princip alla riktigt jordnära färger utom brunt passar tycker jag.
Hum, Har googlat lite.
Hitta en bild som påminner om hästen jag ska få hem, Fast hon har just den färgen nu på vintern och blir ljusare på sommaren. Hästen som jag bifogar bild på är brunblack. Hon är dock lite ljusare.
*bild borttagen - publicering av bilder som du inte själv har tagit är olagligt utan fotografens tillstånd*
Och denna är vitblack. Eller finns fler nyanser i just vitblack.
*bild borttagen - publicering av bilder som du inte själv har tagit är olagligt utan fotografens tillstånd*
På bilderna du lagt upp den andra tråden tycker jag att hon helt klar ser ut att vara brunblack :)
Ja för nån vitblack är hon ju inte, :)