Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettträning
Läst 2184 ggr
thicha
0

Tränare Uppsala??

Finns det någon som har erfarenheter osv som bor i Uppsala trakten? vill kolla runt lite eftersom jag inte bara kan lämna in för inridning utan måste komma hem till mej, jag vill ju så klart gärna vara med också och lära mej!

[silversvart]
0

Jag har  en kompis som har tränat för en super bra tjej som haft hennes hästar på inridning i uppsala. Ute i bälinge tror jag stall gullögla eller nått ditåt. Men det var ju ett par år sedan.

Annars är ju även Helene Blom bra men hon åker kanske inte ut.

Svårt med tränare jag rider själv för Trinne Nyberg men hon sysslar ju bara med dressyr och mer åt enköpringshållet än uppsala uppsala.

thicha
0

Okej ja jag bor ju mot Östhammars hållet, det är ingen panik än för min del men det kan ju vara kul o hitta lite kontakter redan nu, är relativt nyinflyttad också så det är svårt..

silversvart
0

Vet inte vad som hände min profil bara försvann skumt,  kom på att Hreggi och Jenny i Alunda brukar ha duktiga tjejjer och killar som åker ut och har lektoner också.

Tjejjen i bälinge hade tydligen flyttat sa min kompis.

Alltid bra att vara ute i god tid =)

thicha
0

Vad lustigt.Okej är det Jenny G? vad heter den andra i efternamn?

Har du en silversvart som du heter här?

silversvart
0

Bärby Islandshästar =) Hreggi Eyvindsson & Jenny Mandal. Jätte duktiga

Har en silversvart  och en fux han på min förra Avatar =)

Maja
0

#1 - Haha, Gullögla drev jag och min kompis ;) Och ja, nu finns vi söder om Stockholm. Vem är din kompis? :)

thicha
0

Precis, Bärby ligger inte så långt härifrån! får åka ner o prata lite med dem, hoppas dem kan komma till mej så jag kan ta lektioner i stället för att jag lämnar hos dem för då blir ena ensam hemma o de e ju inte så bra.

Okej, har också en silversvart =) o en fux skäck

Acho
0

Thilde Höök på frostimport.se har sin gård ganska nära Uppsala ;)

thicha
0

har mailat flera gånger till Thilde i Månkarbo men hon svarar inte. Jag vill ju helst inte lämna iväg mina hästar på inridning utan jag vill ju att tränaren kommer hem till mej för jag vill vara med o lära mej..

Acho
0

#9 Ok, jag förstår dig. Hoppas hon svarar och lycka till :)

selfrejection
0

Anna Olovsdotter finns någonstans i Stockholm tror jag och åker runt och har kurser. Efter en lektion med henne kunde jag och min häst äntligen tölta. Du kan ju kolla om hon kan komma även om det bara är du.

http://sv-se.facebook.com/people/AnnaPanna-Olovsdotter/100000290430603

[vretenskaniner]
0

Finns två tjejer i mitt stall som kommer ta emot träningshästat! Hör av dig till malinzahn@gmail.com

I Bälinge!