Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettannonser
Läst 1216 ggr
[vretenskaniner]
0

(K) Vintertäcke

Är nu ute efter ett vintertäcke! Med eller utan hals. Söker ett i storlek 135. Om jag haft råd hade jag köpt ett nytt, men ser gärna att det kostar max 400-500 kr. Är inte så kräsen av mig, om det finns någon liten reva kan jag ordna det.

Bor i Uppsala, så det bästa skulle vara i närheten, men betalar givetvis frakt om det gäller rätt täcke.

Även ett ulltäcke eller fleceetäcke kan vara av intresse! Samma storlek.
PM:a eller maila om ni har något eller vet någon som säljer. Mail: gustafsson-95@hotmail.com

powderpuff
0

Synd att de är 135 du söker. Har ett shires med halv hals som är använt någon timme bara men de är 125 cm och de är ett 300 gr fyllning.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Eveline
0

Jag kan vara intresserad, vad ska du ha för det? :-)

powderpuff
0

Ska kolla vad jag gav för de, jag åter kommer med pris.

powderpuff
0

#2 jag PM:ar.

[Valtyr]
0

är du säker på att du ska ha 135? Valtyr är väldigt stor och har 125

[vretenskaniner]
0

#5 Ja jag är säker. Har provat 125 och det är för litet.

selfrejection
0

#6 Min har också 135, skulle nog kunna ha 140 till och med, så det finns den längre modellen också :)

[vretenskaniner]
0

#7 Precis, Han är ganska lång o har en stor rumpa, haha! ;)Så det sitter för tajt framme under halsen och bogarna :)

Eveline
0

#4 jag hoppar nog, tyvärr :-(

Gloi har 115 i sitt täcke… sen köpte jag ett till i 115 men det var jättelitet… storlekar ändras ju lite efter märke.

Maja
0

Jag har ett gäng i Bälinge. Vinter, fleece, ull, regn… Vad behöver du? :) Eller ja, snarare - behöver du något mer? Ska sälja av en hel del (träns, grimmor, täcken, lindor, bett m.m.). Skicka över en lista så kan jag kolla upp vad som ligger och väntar på att bli sålt. :)

[vretenskaniner]
0

#10 PM:ar Skrattande