Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettannonser
Läst 1521 ggr
Toltaren
0

Sökes: Bettlöst träns

Hejsan alla!

Jag söker ett begangnat bettlöst träns som passar på min islandshäst valack Glad Tänkte eventuellt börja tävla på det och då duger ju inte repgrimma.

Någon som har ett de vill bli av med eller tips på något annat hyffsat billigt? Behöver inte vara med tyglar, har massor hemma Flört

Salander
0

Jag är inte så insatt i tävling och vilken utrustning man får ha men jag beställde förr ett sidepull från naturhästen :) Handgjort och man köper bara själva sidepull delen, så man kan ha de till sina vanliga träns och vilka tyglar man vill, finns ringar man fäster tyglar + sidostycken i. Kostar runt 300-400 har jag för mig, väldigt fint gjort och bra hållbarhet :) Kanske skulle kunna vara något om du har gamla träns som ligger å skräpar nånstans? :) Annars finns det väl bettlösa alternativ till bra pris lite här å där, beror ju på hur mycket du är beredd att betala och vilken modell du är intresserad av? :)

Toltaren
0

Jag är intresserad av ett bettlöst typen som har ett "kors" under hakan, alltså inte någon sidepull helst Glad Hittade ett på blocket (men hon svarar inte på mina mail…!) för runt 200 kronor, så mellan 200-350 kronor någonting kan jag tänka mig att betala.

Salander
0

Ok! Synd att jag hunnit sälja mitt bettlösa, anars hade du kunnat köpa det :) Det var ett sånt med remmar under hakan. Har du tittat på tradera? Där kan det komma upp bettlösa till riktigt bra priser ibland :) Hoppas du hittar något! Du kan ju ta en titt på naturhästens hemsida ändå, hon gör den typen av träns du är ute efter också, minns inte pris nu dock :/

Toltaren
0

#3 Ja, vad synd! Kollade på Naturhästen, men är tveksam på om man får lov att tävla med sånna träns bara…