Uppdatering
Hej allihopa! Jag hoppas att ni mår fint och att det går bra med era hästar! Jag har ju rätt så nyligen (eller ja, nu var det väl snart två månader sedan…) flyttat till ny lägenhet och ja, jag vet att jag är världens segaste människa, inte fixat internet till lägenheten så jag skriver från min iPhone nu. Jag håller koll på vad som händer på forumet men tar mig aldrig riktigt tiden att skriva inlägg och svara i trådar tyvärr, men så fort jag har fixat internet så kommer jag att hänga här igen! :) Ber om ursäkt för min frånvaro och skäms som en tok :( Men det har hänt lite på hästfronten hos mig :) Efter att jag flyttade till Stockholm var jag orolig att jag inte skulle hitta någon häst att rida eftersom alla stod ohumat långt bort och inte gick att åka till kollektivt eller så fanns det andra anledningar till varför jag inte svarade på annonser som jag hittade, men till slut hittade jag en annons om ett sto född 2007 som behövde träning, så jag provade att skicka iväg ett svar och tack för att jag gjorde det! Superhärlig häst, underbar ägare, fina ridvägar och nära både till ridhus och ovalbana :) Nu rider jag henne 1-2 gånger i veckan och hon blir bara finare och finare. Vi passar bra tillsammans! :) I helgen eller nästa vecka kommer jag dessutom att få en till islandshäst att träna då jag får in en häst på inridning och träning från en kvinna i området. Det är ett islandssto på 5 år som är sadelvan men inte så mycket mer - det ska bli en kul utmaning! :) Så där kommer ni att få många uppdateringar (ja, om jag bara fixar internet någon gång). Annars rullar livet på fint här i huvudstaden :) Har ju heltidsarbete som jag fick i augusti och trivs bra :) Hur är det med alla andra? Har jag missat något stort? :) Kramar från ett värd!
Ja, skäms nu på dig, Maja!
Nejdå, det har allt flutit på helt okej här tycker jag. Med världens bästa medlemmar behöver man inte moderera så mycket! 
Men, en fråga… Ett värd? Och nej, försök inte skylla på telefonen nu när jag får chansen att påpeka fel i din svenska!
Men du är allt lite saknad här, så se till att fixa internet snart!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Haha, jo, det var telefonen! Eller så berodde det på att jag satt ute på en kall bänk i regnet och väntade på bussen. Jag hade kämpat länge med inlägget (är lite grön på iPhone) och frös och ville hem :P Du förlorade chansen att jag skulle gilla ditt inlägg nu när du sa så ;)