Roliga bilder
Nu tycker jag att vi ska bjuda på oss själva! 
Släng in bilder från dig när du gör en rolig min, är utklädd till något kul eller vad som helst! Kom bara ihåg att det måste vara i anknytning till islandshästar.
hahaha, jag tycker de va lite likt iaf :P
Haha, det roligaste av allt var ju att han tydligen hade sett bilden själv. Nästan så att man funderar på att tagga honom på Facebook! ;) Hahahaha…
haha ja gör det :)
Hihi, njaaae, tveksamt! ;)
Hade du ingen fin T2-bild då som du talade om? ;)
haha vågar jag det :P
dom är inte så farliga som dom verkar elitryttarna, jag har väldigt mkt isisfolk från toppen på fejjan och dom brukar vara trevliga och säga roliga saker :)
Klart du vågar! :D
Ja, de är snälla och trevliga! ;)
haha ja här kommer en iaf :P sitsen ser heltokig ut spöt åt helskotta och tungan ute och på sned, tur man inte får minuspoäng för fula grimaser :P
Det roliga är att på just den här T2 tävlingen fick jag bästa poängen nånsin, kanske blev dom så glada av mina miner så de plussade på lite extra :P
Fick 6,5 på lösa tyglar momentet av självaste Göran Häggberg och A klasspoäng totalt av 2 domare :)
Hihi, den var ju inte så falig! ;)
Oh, fina poäng! :D

#10 - Haha, han säger ju "Jag vill borsta täääänderna, matte!" ;)
#11 - Den bilden är ju helt underbar! :D
Jag har dåligt med roliga bilder på mig, tyvärr… Men kan väl bidra med den här, som i alla fall vart lite misslyckad. Jag försöker ställa upp Náttfari för fotografen, Náttfari själv var ju dock inte ett dugg intresserad utan hade bara fruktansvärt bråttom ut i hagen och tyckte jag var förbannat jobbig som skulle stanna och krångla. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#13 Haha! Söööt!
#14 Jag eller hästen? 
Det roliga är ju att bilden nu mer ligger ute i annonser… Haha.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#15 HÄSTEN, såklart!
Haha Jag bara skoja, Båda två förståss!
Jag bjuder på en snygg bildserie på Josefineeps Herkules :D (hoppas det inte gör någo!)
#18 HAHAHAHAHAH FRIDA! Åh så underbara bilder på kulan! Dete gör absolut ingenting såklart, du får posta bilder på honom vart du vill! :)
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
#19 Haha, han bjöd verkligen på sig själv den dagen :)
#21 Ser ju nästan ut som en ilsken björn :P
#22 haha, ja det roliga är ju att hans namn (Húni) just betyder björnunge ;)