Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettutrustning
Läst 2489 ggr
740tjejen
0

Jippie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina G-boots har kommit. :) Och de är knallrosa. Gilla mycket. så imorrn ska jag prova dom på Myrkva.

Maja
0

Haha, vilka häftiga! :P Du måste ta bild när de sitter på henne så att vi får se! :)

740tjejen
0

Självklart :)

Josefineep
0

Vad häftigt :D Vart hittade du färgade någonstans?

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Taktur
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Häftiga, köpta var??????

740tjejen
0

Köpte de på G-boots, fast man får säga till så beställer de hem :) Hade några andra färger också.

powderpuff
0

SkitläckraTungan ute. Vad kostar sådana?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Josefineep
0

ah vad roligt! Jag är sugen på ett par blå :D

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

740tjejen
0

Fick ge 900 för dom då är frakten med. :)

powderpuff
0

Kanske skulle ha sådana sedan till min silvergulsvarta när hon är gammal nog Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Killen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Snygga!

Nu blir jag sugen på såna, har ju köpt rosa skyddsboots till Ess, så varför inte såna också? Tungan ute

kissmekate.blogg.se

[Valtyr]
0

g boots är jätte bra :) synd att de inte finns svarta i 200gram bara, vill ha svarta på valtyr för jag tycker det är snyggare

740tjejen
0

Fanns svarta, vita, blå, gröna, rosa, och nån färg til, man kunde få ända upp till 260 gram. tror jag de var. har du pratat med dom då.

[Valtyr]
0

jaha då kanske jag ska maila dom och fråga, träffade en som sålde dom på en tävling och hon sa att i den vikten fanns bara vita är det dom som har gboots.se som du varit i kontakt med?

annika.g
0

Jag ser och hör mycket om G-boots men hänger inte med så bra i debatten, rider själv i princip aldrig med boots. Vad är det som är så specifikt bra med just G-boots?

[Valtyr]
0

dom sitter bra, håller bra och blir inte tyngre om det regnar. Jag har haft mina ett år och dom är fortfarande hela. min häst kan inte ha vanliga gummiklockor för han får skav då och tygboots blir tyngre om det regnar så det blir tygboots hemma och gboots på tävling.

[Valtyr]
0

och har jag inte boots har det hänt att han trampar sig på ballarna, de e svårt att ha långa ben och stor gång och inte slå sig skulle aldrig våga tölta eller lägga pass på honom utan boots.

740tjejen
0

Japp kontakta en jättegullig tjej där som hjälpte mig.

[donkeyqueen]
0

jätte läckra!