Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: ryttaren
Läst 3060 ggr
Maja
0

Stövlar eller skor?

Vad har du på fötterna när du rider?

Maja
0

Jag har ett par svarta skor som är vamfodrade, men rider i dem året om ändå för att de är så sköna… ;)

Alex
0

Skor. Har både tunnare med stålhätta och tjockare kängor.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Taktur
0

Varierar mellan stövlar o skor o vinterkängor

Minetta
0

skor nu på vintern, vår/sommar/höst så har jag treadstone field ridstövlar :)

Smultronkaka
0

Fodrade skor nu på vintern och på sommarn använder jag stålhättor.

FeliciaS
0

Skor.
Har haft ridstövlar när jag var yngre men tyckte aldrig om det. Kängor på vintern, och tunnare skor på sommaren :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

740tjejen
0

Har ett par graninge under höst/vår men de är inge varma måste dock införskaffa nya ridskor till sommaren.

Pia-Lena
0

Ridskor eller kängor. Då jag för det mesta rider barbacka kan jag ha hur rejäla kängor som helst utan att behöva fastna i stigbyglarna, skönt nu i vinterkylan.

Killen
0

Skor, tycker det är skönare.

På sommaren har jag ett par jättesköna jumpa skor som jag använder ( de har faktiskt som en liten klack) .

kissmekate.blogg.se

Tarja
0

Hade tidigare stövlar året runt, "vanliga" tunna stövlar på sommar, vår & höst och vinterfodrade stövlar på vintern. Nu använder jag kängor/ridskor med stålhätta på sommar, vår & höst, och har vinterfodrade stövlar på vintern. Föredrar att rida i ridskor/kängor, mycket skönare tycker jag.

Katter3
0

Använder skor, med tjocka strumpor på vintern.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

MusCarro
0

Varierar ^^

Oftast stövlar när jag tävlar men skall nog börja använda de mer nu för att få bättre stöd ^^

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

graleh
0

Jag rider i ett par gympaskor, funkar jättebra :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Odinn
0

Jag har ridskor då jag inte gillar ridstövlar.

När det är varmt har jag ett par tunna ridskor från Till häst som jag köpte för flera år sedan. Två storlekar för små men dom sitter ändå ganska bra. När det är kallare har jag ett par varmfodrade, tjockare ridskor med stålhätta. Upplever dock att dom är ganska tunga.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Emmss
0

Har ett par stålhetteskor från mountain horse på sommar/höst/vår och ett par tjockare kängor på vintern :)

Emma och Hreimur
www.emmaochhreimur.blogg.se

LucyLove
0

Ett par svarta skor som jag har tjockstrumpor i på vintern/tunna strumpor på sommaren :) Inte stålhetta. Använder ett par svarta chaps till också :)

[donkeyqueen]
0

Stövlar