Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2088 ggr
Josefineep
0

Svävar på moln!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste få skriva av mig lite och skrytsamt visa upp min häst. Får man kanske göra det ibland?

Herkules och jag börjar äntligen komma framåt i träningen, tölten har aldrig varit finare och jag kan inte gång på gång jag rider i denna flotta tölt tänka "Hästen som aldrig skulle tölta" Det har nämligen en erfaren tränare och uppfödare sagt till mig när hon satt på honom för ett par år sedan.

Min flotta töltmoppe, vi tog oss hit på ren vilja! Fina Herkules!

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Josefineep
0

Måste visa ett par bilder såklart! ;)

Josefineep
0

Fina killen i mellantempo tölt, bilden ovan visar ökat tempo. :)

Josefineep
0

kanske blir det till och med T2 häst av honom??

740tjejen
0

Härlig han ser ut. :)

Josefineep
0

Han är verkligen härlig! :)

gejsa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad roligt att du lyckades. Skrattande

För mig var det tvärtom länge. Jag kunde inte tölta men andra som reda honom kunde det. Sedan var det bara som att trycka på en knapp efter att ha bytit sadel så kunde även jag tölta. Och det är så roligt!!! Tungan ute

Maja
0

Nu tycker jag genast att du rycker av lite man från honom, stoppar det i ett kuvert och skickar till mig, så att jag kan gå till ett forskningslabb och be dem klona en häst från hans DNA för jag vill också ha en Herkules! Tungan ute

Blir alltid lika glad av att se er på bild, ni är så himla fina tillsammans och han ser verkligen hur härlig ut som helst! Kyss

Josefineep
0

#7 Åh vad kul du verkar gilla min kille! Självklart skickar jag lite man i ett kuvert till dig så kan du också få en egen Herkules!! ;D

Tack för det fina orden! :D

may-britt
0

så flott han ser ut och så rett tölt kolla hvor nära han setter sine ben i tölten och hvor godt han strekker ut skjönt. ducktig du er sen der har du verkelig trena ser jag. hva har du ahtt av trening på honom?

Denna kommentar har tagits bort.
Josefineep
0

#12 Tack så mycket! :D

Han sträcker ut väl och har stora steg i ökade tölten. Han kämpar på bra!

Hela våran vår och sommar har bestått av samlings-träning, samt mycket tempoväxlingar! Det har gjort att vi kommit dit vi kommit!

millan30.228
0

Åh vad härligtGlad vet hur det känns min 5 åriga valack och jag har också kommit dit. Jag sitter bara och ler när jag rider nu. Han ser så fin ut din kille Glad

Josefineep
0

#14 TACK :D De ridpassen man bara sitter och ler är helt ovärderliga!

Maja
0

Jag har fortfarande inte fått något kuvert på posten… ;) Illa!

Zabbio
0

Ser himla mysigt ut :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

may-britt
0

Ducktig en flott is bra jobba:)