Masör
ja ha da hadde jag masör her til mine is 2 var helt ok mjuke och flotte en hadde låsning i korset och behöver mere musklar i högre side 2 dager efter masasen och skritt på löse tygler i de 2 dagene så startet treningen opp igjen och jag vill si at jag er forvåna over hvor mycke det hjalp tölten er helt ren och formen var der fra jag satt opp til jag hoppet av hue ned hele tiden.
Bra jag fikk masören til och komma och kolla dem för tevling i september:)
Hallo er det noen som har prova dette
Har inte provat på de jag har nu, Men ska ta ut massör till båda nu till hösten. Försöker få tag i en ET också. men verkar ont om dom i Dalsland.
Jag har haft equiterapeut och massör på Herkules ett flertal gånger och är lika nöjd varje gång! :)
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Ja min häst går på massge, börjde i mitten på juni , han var jättestel, fick massage i två dagar ( av en elev som har gått ett år, anda dagen av läraren ) sen en vecka senare fick han massage, då var han 70% bättre . Ikväll har det gått en månad sen sist så får se vad hon tycker nu.
kissmekate.blogg.se
ja det gjorde under med mitt sto och konstig at hon var enevis ble borte oxså har nok hatt ont i sin stelhet:)