Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: tävling
Läst 1294 ggr
Maja
0

Ska ni på SM 2011?

Vilka ska dit? Vilka dagar?

powderpuff
0

Tyvärr inte men om de är någon får ni jätte gärna ta kort på Bogatyr från Rooslunda om ni ser honom Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Zinoida
0

Jag har tänkt åka dit, men vet inte om det blir alla eller vilka dagar ännu…

[Valtyr]
0

jag ska dit och titta, komemr bli grymt avis på dom som får rida där och svära några gånger till för att jag bara var några hundradelar ifrån o kvala :P

jag ska se finalerna och går han till final kan jag fota han :)

breki97
0

vart är det någonstans och vilken tid/datum!? :D

mvh Linda Berggren Glad

[Valtyr]
0

7-10 juli i eskilstuna på sundbuholmsbanan

Wonderwallen
0

Eftersom jag är boende i Eskilstuna och jag älskar islandshästar så ska jag absolut försöka ta mig dit någon/några av dagarna, så fort jag har hittat någon att gå med.. Känns rätt trist att gå själv nämligen. :)

[ojsemma]
0

självklart ska jag dit! alla dagar, har redan bokat biljetter

gejsa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ska dit. Jobbar i "kiosken" lördag och söndag. Kommer du dit Maja?

Maja
0

Ni måste ta massa bilder! :)

#8 - Jag skulle ha åkt dit, men tyvärr så kunde inte min vän så jag har ingen att åka med. :(

gejsa
0

Ok! Synd. Tänkte att du kunde ha sagt hej annars. Vi har ju aldrig träffats. :)

Maja
0

Nej, det hade varit kul! :) Längesedan jag hörde något från dig. Hur går det med Fille? :)

Alex
0

Jag ska inte dit, tyvärr. Några från gården ska dock dit till helgen. Men jag får vara kvar och hålla ställningarna här hemma, och hålla alla mina tummar för min chef som är på FM (Finska Mästerskapen).

Gejsa, kan du inte göra en ny tråd och uppdatera oss lite om Fille? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Killen
0

Nej, ska nog inte åka, även om det hade varit kul.

kissmekate.blogg.se

[Valtyr]
0

Kul ;) Thor från Järsta ligger 1.a i T2n oxh Hraunar 4.a, visste inte att han startade T2n också, hoppas det går bra för dom i fyrgången och femgången också, ska bli kul att se dom på söndag :)

[Valtyr]
0

just det har glömt 3 andra häftiga Valle brorsor som startar i V1 ungdom Svartur vom Hoschvald ligger 1.a Seth frá Nöddegården 2.a och Tristan från Jarde ligger 4,a blir kul att se dom på söndag också :)

[Valtyr]
0

Glömde en Safir vom Lindenhof ligger 5.a, inte illa av Tyr att ha 4 avkommor i en och samma A final :)

gejsa
0

Maja och Alex! Kul att ni kom ihåg att han heter Fille. Skrattande

Äsch, inte så mycket att skriva om. Han står i en grushage just nu och har gjort så i en månad på söndag. Han fick lindrig fång. Så det har inte varit så kul. Men innan dess så red jag ut med grannen ett par ggr i veckan. Jag bytte även sadel i höstas så han töltar på bra nu. Men det är inte så fort det går i arbetstempo. Vi får väl se om någon/några veckor när jag ska börja att rida igen hur han är. För nu har han ju också gått ner en massa i vikt pga fånget. Så han kanske orkar tölta fortare och bättre nu.

Toltaren
0

Tyvärr inte eftersom jag jobbar… Dock blir det Lag SM i Mönsterås om två veckor! Skrattande

gejsa
0

Blev inget jobb för mig på SMet. Fille knuffade mig rakt ner i grus/stenbacken så jag fick åka till akuten i fredags kväll. Jag ser för jäklig ut i ansiktet nu. Rynkar på näsan

Alex
0

#19 Men usch! Rynkar på näsan Hoppas det inte är alltför illa i alla fall… Du får krya på dig!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

#17 - Usch, då! Men vilken tur att det var lindrigt i alla fall… :) Otur med knuffen också! Stackare!

gejsa
0

Tack! :) Förstår inte att det kan bli så illa av en knuff. Men vi har stora och små stenar och så grus så det var väl det som gjorde det. Att jag ser ut som jag gör menar jag.