Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettallmänt
Läst 1568 ggr
Maja
0

Startlistor SM 2011

Här har ni startlistorna för SM 2011.

Finns det någon/några som ni tycker ska bli extra spännande?

Alex
0

Jag håller mina tummar för Katie Brumpton och Jessica Rydin. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

powderpuff
0

Å jag håller tummarna för Bogatyr så klart Glad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[Valtyr]
0

jag hejjar på Thor från Järsta i V1 och T2, han är i en klass för sig enligt mig :) det var otroligt häftigt att se honom i Timrå där han fick helt otroliga 8.10 i T2, hans tölt är magisk

Och så Hraunar frá Efri-Raudalaek så klart i F1, också en otroligt häftig hingst, med fantastiskt smidiga gångarter :)

Sen tycker jag att det ska gå bra för Anna Hansson och Stjörnumáni i F1 u för hon är en jätte gullig och duktig tjej :)

Toltaren
0

Linda Antonsson och Thrá! Hoppas verkligen att det går bra för dem Glad Självklart hejar jag på henne och Isak, Sandra och Ari och Marcus och Seifur också, men ska bli kul att höra hur det går för dem!

Wonderwallen
0

Håller tummarna lite extra för Cecilia Nancke, en jätteduktig och trevlig tjej som jag har ridit för, och lärt mig mycket av. :)

Taktur
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sigfus får alla mina tummar, Heja ,heja

Alex
0

Jessica har tyvärr fått stryka sig. Rynkar på näsan En jäkla timing för Jórik att gå och vricka sig… Hoppas de får en ny chans nästa år.

Så nu blir det bara Katie som får mina tummar!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

#7 - Aj, aj… :/ Vet du vad som hände? Råkade han gå fel?

Alex
0

Han trampade av sig skon i en passläggning och vart lite halt,  så de var till veterinären i måndags som konstaterade vrickning. Så nu går han här hemma i sjukhage istället, fruktansvärt trist!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Toltaren
0

#9 Fy vad trisst! Det är det värsta med pass och passhästar, att det så lätt går fel Obestämd