Ovalbana i Dalsland
Skulle det finnas nått intresse i det. Tänkte bygga en ovalbana om jag får köpa gården jag varit och tittat på.
I så fall tänkte jag ordna lite tävlingar, med mer. Kommer även göra paddock på 30*60meter.
Det tror jag absolut att det gör! :) Hör med din lokalklubb vad de tror om intresset. :)
Har försökt få kontakt med Landi i över 1 år. Mailat för hittar ej nr till dom, men får aldrig svar från dom. :( Har försökt bli medlem jättelänge, men eftersom jag betalar via internetbank så kan ja inte få plats med all auppgifter. så har även mailat och fråga om ja ska maila dom då. Men ej hört nått från dom.
vad krävs för och starta egen klubb.
Gå in på SIF:s hemsida och kolla där man blir medlem. Där finns alla klubbarna och även längst ut till höger står ett telefonnummer till en person som är (väl) kontaktperson till då Landi.
Ska genast spana :) tack
Hoppas du hittar annars kan jag pm telefonnummret. Ville inte skriva ut de direkt här =)
Tack, ska se om jag hittar de :) annars skriver ja till dig.
Intresse finns det säkert. Men det är fruktansvärt dyrt och krävs en hel del arbete…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hihi jo dyrt är de säkert, men har hittat en intressant länk om att man kan få bidrag för (ovanliga träning/tävlingsbanor.) Sen har jag kontakter så de mesta jobbet är gratis, Får dock stå för dieselkostnader och lite utav materialet.