Nya bilder!
Hejsan!
Måste får skriva av mig lite, Herkules går bättre än någonsin och det känns verkligen som vi är redo för banorna nu! Lite tråkigt dock att det är så lite "små" tävlingar här omrking i Norrland, blir så långt att åka!
Jag tänkte visa lite bilder på honom som min pojkvän fotograferade i förrgår (20/5-11), jag måste bara få visa upp min stiliga kille lite, hoppas ni tycker det är kul med lite bilder? :)
Sen tänkte jag ställa en liten fråga, Hur långt tycker ni man ska ha kommit för att debutera öppen klass? Jag är väldigt sugen på att testa men lite feg måste jag erkänna att jag är!
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
Nä, nu tycker jag nästan att du får sluta att visa bilder. Jag avlider ju snart för att han är så snygg! ;)
Hihi, nej, men han är verkligen toppenfin! :)
Klart att du ska prova på öppen klass! :) Jag vet folk som började med öppen och inte alls har tävlat lätt så det är lugnt! ;) Jag tror absolut att ni skulle klara av det! :)
Jag tror säkert ni skulle klara er bra, och om det inte går bra så kan ni ju iaf glida runt och vara snygga :p
#4 - Jag skulle vilja ha en "gilla"-knapp på ditt inlägg! ;)
#5 Haha :D
jag tror absolut ni kan rida öppen klass :) tycker dom flesta inte alls har så spec ökad tölt
#3 haha, som sagt vi får klona Herkules kan du få en kopia! ;)
#4 Bra sagt Frida!! ;D
#7 Tölten är inte riktigt så ökad som den kommer bli, men nog är det ökad tölt allt som jag glider runt i hemma, skulle vara kul att visa upp den och se hur den ligger till just nu! :)
Roligt att ni tror vi klarar av det! :D Man kanske skulle våga då! Annars kan ju någon av er få prova? ;)
#8 - Haha, det låter bra det! ;)
#10 - Om vi säger så här: Jag har tävlat fyra olika hästar. En gång har det gått bra. ;) En gång tävlade jag femgång utan pass, en gång tävlade jag fyrgång utan tölt och en gång tävlade jag fyrgång fast vi stod mest på bakbenen för flaggorna var såååå läskiga samt att jag for i backen i galoppen så du vågar nog prova V2. ;)
#11 Då ska jag faktiskt ta mig i kragen och prova! Skulle vara kul att prova tävla på stång också. :)
Jag får nog riktiga in mig på lighten om ett år, så har vi ett år på oss att träna på banan och några som väsnas lite på publikkullen så kanske vi kan klara oss sedan :p Ganska lyckigt med banan så nära stallet :)
#13 jaaa jag tycker det skulle vara jättekul att se er! :D Smuperbra att ni har banan nära, avis! ;)
#14 Du kan ju komma och hälsa på oss någon gång annars, finns ju några hästar att låna :)
#15 Det vore superkul! :D
#16 Vi får försöka ordna det i sommar :)
#17 Jaaa! :D