Min nya stjärna :)
En riktig snygging :)
Han e skitsnygg 
Shit vilken man, :) Älskar Islandshästar med mycket man, Och han var skitsnygg.

Ja värkligen dösnygg och sockersöt 
kissmekate.blogg.se
så pen han er :)))
Tack allihopa
min mammas stora ögonsten, men jag ska nog lyckas köpa loss han på nåt sätt hehe :P jag har blivit riktigt kär i den här killen <3
Det kan jag förstå. han är helt underbar. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det borde vara förbjudet att ha så snygga hästar, iaf om allmänheten måste se dom! ;)
Där har du en riktig pärla! Lycka till med honom!
Plus en bra dotter vet hur man tjatar på sin mamma :P
MVH Matilda
http://matildaestreus.blogspot.com/
haha :P
Tack :D
Skoj! Ska han visas?
ja :) vi hoppas att han ska bli klar till visningen i september, men vi får se om han är mogen då, är han inte det får det bli nästa år :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad är det för stam på mammans sida?
e:Geisli frá medalfelli, han har rätt bra 1.a klass bedömning och är efter vidar frá vidvik som var en bra hingst men Geislis avkommor har typ blivit familjehästar så han har typ inga bedömda avkommor, sen mormor är e.Gustur rá Saudarkróki
Hm, Geisli har jag lite svårt för. Har aldrig riktigt fastnat för honom. :P
Men lycka till! :D
jag vet inte har aldrig sett honom riden utan bara i en hage och på bild, vet inte alls vad han lämnat men han har ju helt ok bedömning och stam och Ártali är fin :)
Hoppas på en fin bedömning då! :)
Tack :)
Han är ju så himla snygg! :D Skulle gärna låna lite man till Herkules ;)
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
ja hans man är otroligt vacker, skulle gärna sno lite till Valtyr också :P Valtyr är fin ändå men lite längre man skulle inte skada :P
Elinore, kan du inte berätta om hans solskenshistoria? Tycker den är så fantastiskt 
Oj det blir ett långt inlägg, ska ut och rida på honom nu :) <3 så det får bli ikväll :)
Ha en trevlig ridtur och njut nu rejält på guldgossen =D Tror de är många som vill läsa om hans historia. Man blir ju tårögd när man hör de. Gör gärna en egen tråd om hans historia