Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettutrustning
Läst 1643 ggr
powderpuff
0

Emmishopen...

Ni som beställt där. Hur lång tid tog de innan ni fick varorna? Har mejlat de men de svarar inte på mejl Rynkar på näsan

De är 4 veckor sedan jag beställde där nu.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[Valtyr]
0

konstigt de har varit rätt snabba när jag beställt och de har alltid varit snabba med att svara på mail också

powderpuff
0

De var i och för sig en beställningsvara nosgrimman jag köpte så de skulle ta 3 veckor men tycker de är konstig att de inte svarar på mejl. Jag får väl prova att skicka igen…Annars får jag väl ta och ringa.

Vill ju ha nosgrimman Flört

[Valtyr]
0

du kan få köpa min ;) har knappt använt den och behöver en remont till Ártali

powderpuff
0

Jag ska se om jag får tag på de på mejlen för då kan jag kanske avbeställa den i så fall.

Treadstone har en sådan med stenar i remont. Den är skitsnygg. Finns både i rundsytt läder och i vanligt platt läder Glad

[Valtyr]
0

mm jag såg den, men jag vill nog ha den från hilbar med två rader :) tkr denna som jag har är snygg också men jag behöver en remont och har redan 2 engelska så det känns osm jag inte behöver den.

[Valtyr]
0

tyvärr måste man tjata lite på dom för de hör inte av sig själva om de inte har saken inne beställde ett pelhambett till grannen en gång och det kom aldrig och de hörde inte av sig heller :P men mailar man dom och påminner så brukar dom svara.

Maja
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har fått dem på någon vecka :) Prova att ringa skulle jag säga.