Bilder på era finaste träns!
Jag är ett riktigt tränsfreak, skulle jag ha mer pengar skulle jag säkert ha 10 olika träns :P
Nu vill jag se bilder på era finaste träns, vore kul att samla alla fina träns på ett ställe så man vet lite vad som finns, kan få inspiration och tips på vart de är köpta.
Mitt favorit träns just nu är ett top reiter med engelsk nosgrimma, snyggt och med väldigt bra kvalité.
Sen har jag beställt ett tenntrådsbroderat träns också, hoppas det blir fint :)
Jag tycker också att swarovski på nosgrimman är snyggt, men har inte hittat något med engelsk nosgrimma som är bra, beställde ett som inte alls var swarovski utan något påklistrat plastfejk så det skickade jag tillbaka och sen bestälde jag ett till men det var ingen vidare kvalité och det hade redan lossnat 3 stenar så det skickade jag också tillbaka :(
Sen finns det ju OS tränsen men jag har inte riktigt råd eller lust att betala de priserna för ett träns :/
Aja fram med bilder på era fina träns nu :)
La in en liten omröstning också, vilken nosgrimma tycker du är snyggast/bäst?
Själv tycker jag engelsk är snyggast och stör minst då den är löst spänd, brukar använda remont ibland också, aschen tycker jag inte är så snyggt med den där extra remmen och pullar passar inte på islandshästar :P