Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1771 ggr
Maja
0

Länkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni har väl inte missat vår länksamling? Klicka på LÄNKAR uppe i menyraden så har vi en hel del.

Saknar du någon länk? Har du en hemsida/blogg som du vill dela med dig av? Skriv adressen här i tråden så lägger vi in den i länksamlingen!

Maja
0

*putt*

Ingen som har en hemsida eller vill ha någon annan speciell sida bland länkarna?

Maja
0

*putt*

selfrejection
0

Jag har en fotohemsida, fotar mycket islandshästar, så den skulle ju passa i eran länksamling :) www.fridabennerman.se

Maja
0

#3 - Jag lägger in dig! :)

Maja
0

Någon medlem som vill att vi länkar till er hemsida? Skriv upp er här!

Maja
0

Någon som vill ha sin länk i vår samling?

Alla länkar är välkomna - butiker, fotografer, stall, avel… Släng in en länk här så lägger jag in den under fliken!

Maja
0

Någon som vill ha sin länk i vår samling?

Alla länkar är välkomna - butiker, fotografer, stall, avel… Släng in en länk här så lägger jag in den under fliken!

Josefineep
0

En islandshäst blogg kanske? ;)

www.isbitarna.se

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

[Valtyr]
0

jag har en blogg där jag skriver om vad som händer på vår gård och i mitt liv, handlar om våran uppfödning av islandshästar, träning, tävlingar, mina chihuahuor och lite musik och mat och hälsotips

http://engestoft.se

[Valtyr]
0

josefine, vet inte om du kommer ihåg mig men vi pratade lite på bilddagboken :)

Jätte fin och bra blogg ni har skaffat :) får jag lägga till den i min länklista på min blogg?

Josefineep
0

#11 Jag kommer absolut ihåg dig och Valtyr, han är ju bra snygg! Det får du mer än gärna göra! :D

Toltaren
0

Gärna min hemsida! :)
www.toltaren.se Fotografi och webdesign

Maja
0

Ni är inlagda!

[Valtyr]
0

#11 Tack :) din Herkules är otroligt häftig också, kul att ni fått till så fin tölt :) jag blev jätte glad när jag hittade er blogg, den är jätte fin och rolig att läsa och ni uppdaterar bra.

#14 Tack :)

hoppas fler islandshästbloggar dyker upp, tycker det är jätte kul att följa islandshästbloggar men det finns väldigt få.

Vet två til som jag följer som är bra, men man kanske inte får lägga in dom utan att fråga dom :P fast jag tror att dom bara skulle bli glada.

islandscarro.blogg.se och ciajonasson.bloggplatsen.se

Josefineep
0

#14 Tack :D

#15 Jo, han är lite speciell Herkules. Och det är så roligt att vi äntligen hittat tölten! :D Tack så mycket, jätte roligt att blogga och få sån fin respons på det man gör! :)

Maja
0

#15 - Vill nog helst att de är medvetna om det innan jag lägger in dem! :) Men om det är okej för dem kan jag lägga till!

740tjejen
0

Har en hemsida, är dock under uppbyggnad. Men är för min blivande firma.

www.123minsida.se/Hannas-turer

[Valtyr]
0

jag ska fråga dom :)

Maja
0

#18 - Klart!

#19 - :)

[Valtyr]
0

nu har jag fått klartecken från båda att det var okej :)

Maja
0

Då lägger jag in dem! De får klassas som medlemmar, för de hamnar under den kategorin. ;)

[Valtyr]
0

det blir bra :)

philos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Islandshästbloggen skulle nog passa här :)

www.islandshastbloggen.se