Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 1292 ggr
Toltaren
0

Kollar på hästannonser

Har kollat lite på hästannonser nu under kvällen (kan ju bara drömma mig bort…) och är faktiskt riktigt förvånad över hur mycket fina hästar jag hittat!
Har även hittat ett par annonser där det står "fem rena gångarter, passen ej tränad" vilket jag tycker är lite motsägelsefullt och roligt haha!

Men till saken:
Brukar ni kolla på hästannonser? Vad tittar ni efter då?

Maja
0

Jag brukar dagligen titta på annonser, framförallt för att se vad som finns på marknaden! Alltid kul att hänga med i vad som händer, vilka hästar som är till salu och vad priset är satt till.

Har inga planer på att köpa en häst dock. :)

[Valtyr]
0

jag kollar annonser varje dag även om jag inte ska köpa någon :P tycker det är jätte kul att kolla annonser

Zabbio
0

Kollar bara fört att se konkurenterna ;)

Brukar inte kolla om jag inte ska köpa, blir bara så sugen juh..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Josefineep
0

Kollar annonserna varje dag, drömmen om häst nummer 2 är väldigt stor! :)

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

[Valtyr]
0

jag har två och en bäbis i magen så det räcker för mig kan inte ha en egen häst till, men håller ändå lite utkik på om det dyker upp fina ungston, för dyker det upp någon riktigt fin så kanske mamma köper en till :) vi letar inte så direkt, men man vet aldrig plötsligt dyker det upp något pang tillfälle och man kan inte låta bli :P

Ulrisa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tittar på annonser dagligen, inte för att jag letar häst just nu.. men drömmer om häst nr två, vilket det ska bli så småningom. Men visst blir man sugen, det finns otroligt många och fina hästar där ute!

Killen
0

Jag brukar kolla och jämföra vad jag kunde ha fått. Dock har jag aldrig sett någon i samma prisklass som känns bättre. Fast det kan ju vara för jag har den finaste redan.

kissmekate.blogg.se

Sakkara
0

Haha det är roligt att höra att det inte bara är jag som håller koll på islandshästarna som ligger ute på annons. Det är som sagt kul att veta vilka typer av hästar kostar vad och vilka hingstar som säljs osv. Sen är det alltid kul att titta på bilderna om det finns några.

Jag ska verkligen inte köpa någon häst! I mitt "slö-kollande" förra gången lyckades jag hitta annonsen som gjorde att jag köpte min första islandshäst. Osedd och oinriden :P men fin som få är han och förhoppningsvis får han komma hem om lite mer än ett år :)

[Valtyr]
0

inte bara jag som är tokig nog att köpa osedda hästar, båda mina hästar är köpta osedda :P dyker det upp något riktigt bra som är långt bort kan man ju inte missa chansen :P

Josefineep
0

Min var också osedd, 2 år gammal hingst, mååånga mil hemifrån!

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se