Fotoutmaning #36 - Hårig
Det här är en fortlöpande utmaning där den som vinner, vinner äran och är den som kommer att hålla i nästa omgång fototävling, det vill säga komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats samt publicera det. Alla bilder med temat är välkomna bara de har islandshästanknytning. Tidigare teman:
#35 - Lera
#34 - Den roligaste bilden
#33 - Speciella ögonblick
#32 - Markarbete
#31 - Isisar som busar i snö
#30 - Mörker
#29 - Sensommar
#28 - Glädje
#27 - Gemenskap
#26 - Frihet
#25 - Sommar
#24 - Föl
#23 - Trygghet
#22 - Vår
#21 - Vänskap
#20 - Skäckar
#19 - Silver
#18 - Ilska
#17 - Skimmel
#16 - Hingstar
#15 - Fart
#14 - Kyla
#13 - Vardag
#12 - Vinter
#11 - Kärlek
#10 - Jul
#9 - Passtävling
#8 - Värme
#7 - Vänskap
#6 - Magi
#5 - Vinnare
#4 - Höst
#3 - Skog
#2 - I Stallet
#1 - Tölt
REGLER: Posta ett foto som du själv har tagit och tycker passar in på temat. Lägg gärna till information om var, när och hur. Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång. För att få vara med måste du vara medlem på sajten. Tidigare publicerade bilder är helt okej! Utmaningen pågår i 7 dagar. Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt första, andra och tredje val! Tävlingen avslutas den 18:e mars kl 23.59.
Är det ingen som har en hårig häst? 
Här är en lite hårig häst i alla fall 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle tagit en bild för 2 veckor sen när min kille fällde som värst, hade ett hav av päls under honom när jag skrapat i 2-3 minuter bara :P Nu har han fällt av ganska mycket. Men ska kolla om jag hittar nåt som kan passa in på temat iaf :P
#2 - Den ligger etta hittills! ;)
#3 - Haha, ja, jag tänkte att det är ett bra tema nu i fällningstider! :P Men vad synd (eller ja, beror ju på hur man ser på det!) att han har fällt så mycket redan. Du kanske hittar en annan! Håller tummarna för det! :D
Hoppas de kommer fler bilder
Släng in en bild på en hårig häst och var med och tävla!
Vad fräckt, valtyr. Den bruna fläcken vid manen ser ut som en man i profil.
ja vad häftigt, det har jag inte tänkt på faktiskt