Intresse för turridning i Dalsland
Hej tänkte kolla lite om det finns intresse för en turridningsfirma i Dalsland. Jag är bosatt i Bäckefors och olika turer på kroppefjäll och andra lite mer fartfyllda turer men även lugna turer.
Kommer använda mig av Islandshästar och har pratat med turistbyråer här i Dalsland. Och alla har försökt hitta turridningsfirmor till sina kunder/turister.
Så tänkte nu kolla om det finns intresse hos andra också.
Min moster bor precis vid gränsen till Dalsland och hon och min kusin har ridit åt en kvinna med islandshästar, men hon har/ska lägga ner. Så jag tror att dom skulle kunna vara intresserade, fast du kanske är lite långt borta.
Beror på var hon bor. Bäckefors ligger nästan exakt i mitten av Dalsland. :)

Jag är intresserad! bor i Bengtsfors :-) och vet flera runt omkring som är intresserade!!
Gud vad skoj. :) För när jag startar kommer jag skriva det här. plus att jag skaffar hemsida så håll koll efter Hanna´s turer :)

Kul! att det händer något här :-) jag vet en i Åmål som har turer, hon tar även lektioner har inridningar och träningar. Det är Bessa ishästar. Jag brukar ta lektioner där för att komma igång igen efter att jag tog bort min islänning för 1 1/2 år sedan.. har inte velat rida efter det. Men nu måste jag komma igång då jag köpt en unghäst som ska börjas jobba med i höst 
Har hon fortfarande turer, trodde hon satsa på träning och lektioner.

Hon har turer om man beställer.. men inte några egna arangerade vad jag förstod..
Okej, jag komme rju ha fasta turer plus att man boka egen privat tur.

jättekul, behövs mer sådant här!! ska du bara ha islandshästar?
#2 Hon bor i Bohuslän, fast precis vid gränsen, är inte så långt till Ed från henne.
#9 kommer enbart ha islandshästar. kommer även ha lite högre islandshästar ifall man får nån lång ryttare. De ska kunna känna sig bekväma uppe på hästryggen.
#10 då är de ju inte så långt hit då vi bor ca 2 mil från ed.
#11 Då är det nog inte så långt, ska berätta för henne när du kommit igång :)
Gör de. :)
Har gjort ett förslag på hemsida. Undrar om ni gillar den. www.123minsida.se/Hannas-turer
Hej!
Roligt med turridning!
Hur många hästar har du i verksamheten?
Jag kommer ha runt 15 hästar. Till och börja med.