Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 2268 ggr
Maja
0

Om du fick ändra något...

Om du skulle få ändra någonting hos din islandshäst: Vad skulle du då vilja ändra på?

Kanske att din fyrgångare skulle bli femgångare? Kanske att din skimmel skulle vara svart? Kanske att hästen skulle tycka att det var roligare att hoppa?

Berätta!

Maja
0

Jag skulle gärna vilja ha lite mer driv och motivation i hästen. Får hoppas att det blir bättre när snön och isen försvinner!

Killen
0

nja, att han var lite lättare att lasta Skrattande annars gillar jag den underbara personen han är

kissmekate.blogg.se

Josefineep
0

Jag hade gärna haft lite mer man på Herkules, han har ett enormt fluff, jag vill ha lite mer längd i den! :)

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

selfrejection
0

Jag skulle ändra på att han har exem, för hans egen skulle. Kan ju inte vara roligt att gå omkring i en pyjamas och det kliar hela tiden på sommaren. Och då kan han samtidigt få lite mer man och lugg :)

Alex
0

Jag hade gärna haft lite längre och högre ansatt hals på Sylgja. Gaefa vet jag inget nu jag vill förändra på i alla fall. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Odinn
0

Isåfall önskar jag att han aldrig fick spatt så jag kan komma ut på lite tävlingar och sånt. Skrattande Och exemen vore ju skönt att slippa…

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Ulrisa
0

längre man och pannlugg kanske Tungan ute men det kommer väll, han är inte så gammal än!

Men skulle kanske önskat att han hade lite mer driv framåt när man leder och lastar.. han "fryser" gärna fast, men det är ju en träningssak! Skrattande

selfrejection
0

Jag kom på att jag skulle vilja ändra på Guffis grisighet när han står inne också :p Han går runt runt runt nästan hela tiden så det är ett himla arbeta att mocka efter honom, men tur är så står han inte inne så ofta.