Juklappar i hästväg
Snart är det jul!
Själv tycker jag att det känns som att det var jul för några veckor sedan, det här året har verkligen gått fort! Håller ni inte med om det?
Vad önskar ni er i hästväg? En ny sadel? Kanske en grimma? En ny ridhjälm? Kanske ett par vita ridbyxor inför den kommande tävlingssäsongen?
Berätta och visa gärna om ni har hittat dem på någon hemsida (kom ihåg att ni inte får ta bilderna därifrån och visa i inläggen, men att länka går utmärkt).
Högst upp på min lista i år står: Kurs/lektion för Gummi. Har alltid drömt om att träna för honom. :)
Önskar mig även två böcker, dels ett isländskt Lexikon men även Skúlasons bok om Islandshästen.
Lite kläder från 66° North, bland annat denna. Mysig!
Sedan har jag önskat lite Back on Track-saker också. Beroendefamkallande! ;) Bland annat underställ och fleecetröjan.
Kommer få ett par stallkängor med snörning från Mountain Horse. Och även en ridoverall från Top Reiter :)
Jag önskar mig en häst! 
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
ett vintertäcke samt ett regntäcke från rambo. båda med hals ^^ sen skulle ett nytt träns i kalvläder inte sitta helt fel…
men troligast är att jag får köpa det sj nästa år. har redan köpt min julklapp för i år. ^^
En mått anpassad westernsadel för Islandshäst i svart.
Självklart även en Islandshäst
Och att få mina privatlektioner inom western betalda för 2011.

En dressyrgjord på 35 cm 
kissmekate.blogg.se
Jag har kombinerad önskelista för jul och födelsedag (fyller 19 18/1) :P Hästsakerna som står på den är:
- Barbackapad i svart
- Sadelpad, klurar fortfarande på vilken (tips?)
- Islandsvojlock Catago
Hade också skrivit upp en 45 cm Formiga dressyrgjord, men behöver den omgående så jag beställde precis en. Kommer säkert på fler saker fram till min födelsedag *s*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Har ni fått något kul?
Själv fick jag:
- Skúlasons bok "Islandshästen"
- Ett ryggbälte från "Back on Track"
- Underställ i bambu (haha, ja, bambu)
- En DVD-serie där jag ska lära mig isländska. Allt från "barnnivå" till svårare. Toppenkul, sitter och övar lite nu… ;)
Jag har fått:
presentkort på Börjes, så ska dit och shoppa :D
Sedan har jag lagt handpenning på en liten häst ;)
Så är jättenöjd med mina hästiga julklappar!
Och Maja - De underställen med bambu är dem som håller värme BÄST :D
Caroline Nygren
#9 - Oj, oj, oj… Vad är det för häst om man får fråga? :)
Jaa, det är supermysigt! Drog på mig det direkt och myspys, var ute i kylan i en timme och inte tusan frös jag det minsta! =)
Dagen innan julafton kom jag på att jag behövde en ny sadel… typiskt
Men jag håller snart år så jag får önska mig pengar till det då.
Jag fick en skottkärra som jag önskat mig, annars fick jag inget i hästväg.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Haha underställ i bambu, hur fungerar det? 
Jag fick tidig julklapp i början av vintern, vinterskor, vinterstövlar, handskar och lite sånt. Går åt en del när man jobbar i stall.
Igår fick jag pengar till en islandströja också, så en sån ska inhandlas! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#10- Mer info kommer om honom inom kort ;)
Haha inte underställ AV bambu, utan med bambu i ;) Stabilt och bra :D
Caroline Nygren
#12 - Haha, skulle vara kul med ett underställ av bambu… ^^ Stelt om inte annat! ;) Finns på Hööks. :) Haha, jag var lite fundersam ut först när jag öppnade och såg att det stod "bambu" på men det var ju toppenbra! =)
#13 - Spännande, spännande, spännande… :)
Vad gör bambun för nytta då? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#15 Läs mer här :)
Bambu är faktiskt ett otroligt bra material, inte lika skadligt för miljön och arbetare som bomullsodlingarna..
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#16 Ah, tack. Lite samma funktioner som ull då. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport