Att man kan glömma...
Verkligen stor skillnad, han har både lagt på sig ordentligt och utvecklats ser det ut som :) Svårt att tro att han har varit i sånt skick när man ser de andra bilderna. Hur går träningen med honom?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Han har växt på alla håll :)
Träningen är problemfri. Satt ett par minuter på honom för någon månad sedan, bara för att han skulle ha varit med om det, men nu ska han stå över vintern och fram mot sommaren innan vi fortsätter på den biten. Kanske hittar på något arbete från marken att fördriva tiden med. Eller drar hem lite ved till pappa. Känner mig inte mogen att köra honom med sulkyn igen, nu när den träningen är lite bortglömd och jag inte har min erfarna väninna här, men att tömköra en liten vedbit med lokan kan nog bli nyttigt. Lägger vi det på en pulka så blir det ju ingen vikt att tala om :P
Det som slår mig mest med honom ör hur lugn och sansad han är, och hur bra han lyssnar. Han verkar veta allt långt innan jag 'förklarat' och visat hur jag vill att han sla bete sig :3
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Oj vad han såg ut, men nu är han ju hur snygg som hellst!
Riktigt snygg faktiskt!
kissmekate.blogg.se
Jävlar vilken förändring! Bra jobbat! 
Tja, jag har ju inte gjort något, bara gett honom mat. Sen har han blivit snygg helt av sig själv :P
Han är vallack nu, sedan ett par tre veckor förresten.
Åh, vad fin han är! Vilket bra jobb du har gjort! =)
Wow vilken stor skillnad. Han är verkligen super fin
#5 Jaså, tänkte fråga det precis :P Ska du behålla honom?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#8 Tror inte det. Tänker rida in honom lite lätt så att jag vet att han får en bra start, sen säljer jag nog.