SIFs hemsida?
Är det bara jag som har problem med att komma in på SIFs hemsida?
Jag kommer in. Kommer upp nåt om att sidan kan vara skadlig först, men det är bara att klicka i att man vill dit ändå så visas den som vanligt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men jag gjorde det, kom till en ny sida, där det stod samma sak och så höll det på ca 5 gånger innan jag gav upp.
Okej, då bör ju problemet ligga hos din dator, kollat inställningarna för virusskyddet? Så inte de är för "hårt" satta, så det är pga det du inte kommer in?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har mac, så jag har inget sånt alls. Men nu kom jag in när jag tog bort att den skulle blocka hemsidor som det varnades om :)
Okej, bra 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag kommer inte heller in, har mac och kan inte få virusen, men jag avvaktar lite tills problemen är lösta! :)
#6 Jag ville läsa nu på en gång om ägarbyte, så jag orkade inte vänta :)
#7 - Ja, då förstår jag! :)
#6 Det är inte samma inställning som orsakar det hos dig då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#6 - Kan datorn ställa om sig själv?
Min dator varnar typ aldrig för sidor, det finns inga (eller jo, men ytterst få) virus som kan sätta sig på min dator så jag har inget speciellt skydd.
Har ju inte testat att klicka vidare dock så jag vet inte vad som händer då… :P Kommer nog fram till sidan som vanligt kan jag tro.
#10 Det är väl antagligen nåt script på sidan som datorer avgör som farliga men som egentligen inte är det, skulle jag tro… Vet flera som haft liknande problem med iFokus och det beror på nåt sånt, för inte tusan skadar vi datorerna av att vara här. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#11 - Nej, kanske inte datorerna, men användarna drabbas ofta av beroende-symptomen… ;)