Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettoff-topic
Läst 2247 ggr
Killen
0

OT: Ditt användarnamn

Skulle vara kul om man berättade om hur och varför man valde sitt användarnamn.

Även om man visade sin avatrbild i stort format.

kissmekate.blogg.se

Killen
0

Mitt användarnamn är efter en av mina katter som hette Killen. Han är tyvärr död nu.

Kom på sen efter jag regestrerade mig att det kanske blev lite konstigt, att jag heter Killen men är en tjej Förvånad

Min avatrbild föreställer min katt Calle ( jag tror det var för att jag regestredade mig för att bli medlem iFokus Perser, har en bara inte orkat byta bild).

Calle

kissmekate.blogg.se

Odinn
0

Jag heter Odinn för att min häst heter det.
På min Avatar är min andra häst Panter, jag ska byta den, när jag orkar.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Juve heter jag för att jag inte kom på något bättre, det är en förkortning av Juventus (fotbollslag). Maja var upptaget. :P

På min bild ser man mig på tävling. :)

Toltaren
0

Mitt användarnamn "Toltaren" är väl gansk uppenbart… Flört När jag först insåg att vi faktiskt kan rida T2 (jag och Glói alltså) så var jag helt fascinerad (stavning?) och i ungefär samma veva hade jag börjat fota och behövde en ny mail adress, från början tänkte jag heta "passbilder" men mamma påpekade att det kunde tolkas som vanliga pass alltså, så jag fick tänka om. Sedan kom jag på Töltaren, så det blev så, och det är numer mitt alias på internet, min hemsida heter ju Töltaren.se och lite sånt Skrattande

Bifogar min Avatar, det är jag och Glói som slapp-tränar lite, bland annat gå undan och under sig och ta i med magmusklerna osv.

Taktur
0

Taktur hette min första häst, den nuvarande heter Hind. Har ff inte lärt mig hur man lägger in bilder

Maja
0

#5 - Menar du hur man lägger in bild som Avatar (det vill säga den lilla bilden ovanför ditt användarnamn)?

Om du går in på din personliga sajt (klicka på "Min personliga sajt" i spalten högt upp till höger) och sedan klickar på "Ändra personlig bild" så kommer du att få upp en ny ruta med rubriken "Personlig bild & avatar".

Om du klickar på "Bläddra…" vid "Avatar" så kan du välja en bild som Avatar. Om du klickar på "Bläddra…" vid "Personlig bild" så kan du välja en bild som du kan ha på din personliga sida.

Lycka till! :)

Alex
0

Ja mitt är väl inte så avancerat egentligen, heter Alexandra, kallas Alex. Svårare än så är det inte. Flört Och avatarbilden är på mig själv, lite ego får man väl vara!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

740tjejen
0

Heter hanna det at tjagvalde 740tjejen är att jag gillar just den bilmodellen, har dock en 760och 945a, kanske skulel hetat volvotjejen istället. :) Bilden föreställer ett par hästar jag hade på foder, var meningen jag skulle köpa dom , men en dag hade ägaren bara hämtat dom. Utan att meddela. Kan dock inte få in större bild.

Taktur
0

#6 Tack för hjälpen. Nu ligger min gamle Taktur där

Maja
0

#9 - Så lite så! :)

Åh, är han brunblack? Har alltid fått för mig att han är svart av någon anledning. Glad

Toltaren
0

Puttar upp denna tråden :)

Freyr
0

Freyr är den häst som betytt absolut mest för mig!
Jag sålde honom för att komma vidare och utvecklas, men skulle fortfarande köpa tillbaka honom i ett hjärtslag om jag fick (vad jag skulle med en 19-årig femgångsvalck till vet jag inte - men det skulle nog lösa sig) :)

powderpuff
0

Mitt användarnnamn är efter en hundras, Chinese Crested Powderpuff

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

monsi
0

Mitt är efter min häst Monsi som betyder någon slags fisk.

Är dyslektiker o monsi är lätt att stava o komm ihåg.

Plus han är en väldigt speciell häst som jag alldrig kommer att glömma.

Min avitar är på Våran hund Carlos, tyckte det var lite kul med en hund som slickar sig om nosen när jag gick med i hittekatter i fokus.

En hund som vill pussas bland alla katter.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

mbwj
0

Jag heter mbwj för att det är första bokstäverna på mina namn och för att jag tycker det låter bra. Heter Moa Bertilsdotter Wallerstein Johansson så enkelt är det. Glad

[Agilityvovven]
0

Jag heter agilityvovven för att… Jag helt enkelt inte kom på något bättre.. Tungan ute Nä, min hund och jag har börjat tävla agility nu, så det fick bli agility+vovven Skrattande

[Agilityvovven]
0

Glömmde bilden… Skäms Som då föreställer min vovve Festis Skrattande

selfrejection
0

Selfrejection kommer från en låt med Silverchair som jag var ett stor fan av för några år sedan. Och sen har namnet hängt med sedan dess.

På bilden är det jag och Guffi, första gången jag hälsade på honom, för några år sedan :)

Ricko
0

Namnet är efter min förra hund.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Perly
0

Valde enkelt mitt mellannamn som jag brukar använda rätt ofta^^

På min Avatar har jag min ena häst, Aileen, har tyvärr inte bilden på den här datorn så kan inte bifoga just nu

Alltid Oavsett

LucyLove
0

Efter min kanin Lucy, som jag älskar ^