Är det någon som vet exakt vad som har hänt med Björk eftersom just det fallet är så omtalat?

Jag har hört massor, massor med rykten. Men jag vill dock inte skriva ut dem här eftersom att de inte är bekräftade officiellt från varesig MJ eller SIF.
Jag tycker, som jag även hårt debatterade för på Bukefalos (tråd 1), att man inte spekulerar utan väntar tills vi får reda på vad som egentligen har hänt. Rykten gör bara hästägare (som haft träningshästar där) mer oroliga och det känns väldigt onödigt. Jag antar att det är något av de värsta ryktena som tyvärr är sanna, eftersom att straffet förlängdes med ett år! Det är fruktansvärt om det är sant dock.
Men som sagt, jag tror att det är bäst att vi ligger lågt och väntar på ren och skär fakta.
/Frida
#2 - Jo, många rykten har jag också hört från folk som har arbetat hos henne och folk som har bra kontakt med henne. Vet ju aldrig hur pass mycket man vågar lita på det.
Sedan undrade jag varför just Björk-fallet blev så uppmärksammat, det kändes som att det måste ha skett någonting speciellt med just den hästen eftersom hon fick ett år extra på grund av henne (vad jag uppfattade det som)…
Jag hoppas att vi får se en utredning när den är klar i alla fall!
Jo, vore väldigt intressant att veta vad som skett, fast tvivlar på att de kommer gå ut med det. Lite dumt kan jag visserligen tycka, eftersom det då bara kommer cirkulera en massa rykten…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#4 - Men domar och utredningar är väl offentliga handlingar, eller har jag fel där?
vilken häst björk?
#6 - Ingen aning, troligen någon som hon har haft på träning.
ah min madelen har varit på tofta (där jag rider) och där fanns det en häst som hette björk
ah min madelen har varit på tofta (där jag rider) och där fanns det en häst som hette björk
#8 Nämen, gud så hemskt! :O
Binda ihop hästens framben och sedan tvinga den frammåt! 
Vad är det för jävla sätt?! Usch och fy!