Min fina häst
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag träffade min häst för ca 4 år sedan. Han stod på en ridskola men gick inte med så mycket i verksamheten. Jag red honom en gång och blev helt fast vid honom. Så jag red han en gång i veckan i ca 3 år. Jag fick en hel del åkturer då han var otroligt spänd och känslig. Small det till någonstans stack han osv.. 26 September stod han på min gård. Vi hade köpt en gård, en shettis och min älskade Odinn. Det här hade jag aldrig kunnat drömma om! Men han fortsatte vara spänd. Mitt mål var att kunna galoppera en mindre sträcka utan att han stack. Jag började träna natural horsemanship och la ridningen på hyllan ett tag. Nu tränade jag bara på våran relation och om jag red så skrittade jag lite i grimma. Efter en månads träning så kunde jag galoppera på honom, utan sadel och träns. Vi går promenader helt lös osv..
Det här kallar jag förändring! :)
I början av videon får man se när vi galloperar på gärdet. Han slåt upp huvudet och springer lite hit och dit.. Och sen lite filmer på hur han är efter våran träning. All ridning på filmen är i repgrimma.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Vad fint! :) Du har verkligen kommit långt med honom, det ser jättebra ut! :)
Tack så mycket! :)
Så härligt att se. Grattis till fint jobb med din häst.
tack!!
Vad fint! Verkligen!! 
Jättefint, såg superhärligt ut! 
Tack! 
Vilket bra jobb du lagt ner på honom 
Hur har de gott med hans hull? Har du fått upp honom mer i vikt?
Tack! 
Det har blivit lite bättre, han får mat 4 ggr per dag istället för 3 och så bygger vi muskler. Så jag hoppas att han ser fin ut snart :)

Vad duktig du är(och han också
)! Det är verkligen en STOR förändring! 
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#10 Tack!