Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etiketttävling
Läst 2590 ggr
Maja
0

SM 2010

I år kommer SM att äga rum i Norrköping på Himmelstalundbanan den 8-11 juli. Jag kommer att vara där. Kommer du?

http://www.icelandichorse.se/SM/

selfrejection
0

Jag vill gärna! Var där på VM 2005 och plockade skräp i en timme för att sedan få gå in gratis i tre dagar och få gratis mat :)

740tjejen
0

ååå vill gärna dit, men har över 40 mil dit om inte ännu mer. Jag bor på fel sida vänern.

Alex
0

Jag skulle också gärna dit, hade vart väldigt kul. Fast har ju en bit dit, och funderar på om man inte skulle leta fram pengar till Landsmót istället. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Killen
0

Kanske, skulle vilja åka dit och titta.

Det är ju inte så jättelångt, vi får se :)

kissmekate.blogg.se

740tjejen
0

#3 Annars får vi åka ihop :)

Alex
0

#5 Ja det får vi ju göra i så fall! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

740tjejen
0

Vore skoj. för gubben vill nog inte med, Hojta till i god tid så kan vi ju fundera på det.

Cavello
0

Jag ska dit på söndagen! :D Bor egentligen en ganska bra bort men ska vara i Linköping den helgen så då gäller det ju att passa på när man ändå är så pass nära.

Faktiskt första gången jag är på ett SM, ser verkligen fram emot det! :D

Maja
0

#8 - Skoj! :) Ta många fina bilder!

Jag ska med 99,9% säkerhet vara där torsdag-fredag. Jobbar tyvärr i helgen. Mina kompisar ville ha dit mig på ryttarfesten, men jobbet kallar som sagt… :)

Toltaren
0

Jag ska vara fotograf där under hela SM! Kommer sitta i mitten och ta kort, som om ni vet någon som är intresserad får ni gärna tipsa om mig, och vinka gärna om ni ser mig :D

Maja
0

#10 - Hihi, om jag ser dig så ska jag komma förbi! =)

Fridalej
0

Yes och jag ska tälta på campingen :)