" De ska va gott å leva..."
Skickar lite fler bilder från "Bangsis hästparadis".
"Lill-Nisse" mår prima och har funnit sig väl tillrätta. Himla härligt hästgäng med många personligheter. Jag brukar åka och kolla till dem 2-3 ggr/ v. Lika skönt att komma dit varje gång. Det är som balsam för själen att få komma ut i denna underbara hage. Man kan bara njuta och vara. Det är så härligt att bara sitta och titta på alla hästarna. Här finns ingen stress eller måsten. Här kan man bara koppla av. Hagen är gigantisk och vid ett par tillfällen har jag gått och letat i ett par-, tre- timmar utan att se dem alls. Sen är det så att de är fyra som alltid går lite avsides och håller sig i en egen liten flock. Där ibland Bangsi. Men de verkar trivas superbra och har verkligen funnit varandra. Men de är inte alls utstötta eller så. De bara trivs väl med att vara själva.
Mvh, Carro.
Ja de ser ju inte ut att ha nåt dåligt sommarlov i alla fall! Himla härligt ställe ser det ut att vara. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Det går då ingen nöd på de där hästarna vill jag lova… ;) Ser supermysigt ut! :D
Ja, de klagar inte, precis!
Vad gillar Ni B då? Förvisso står han inte helt korrekt uppställd från detta hållet. Men det hade varit besvärligare och ta foto från andra sidan just då. Jag hade fått ställa mig nere i vattnet iså fall+att det sluttar ganska brant nerför. Sen är de ju rätt rörliga och står inte alltid stilla så länge. Man får passa på.
Tycker själv att han har växt till sig mycket de senaste månaderna. Framför allt är han ganska storvuxen och långbent. Ska bli roligt att se hur han utvecklas. Det är roligt att han går med så många hästar från 1-4 år. Kul att jämföra lite och gissa.
Ha det gott!
Mvh, Carro.
#14 Ja jag håller med, nu ser han ju vuxen ut!
Ser allt ut att kunna bli en bra ridhäst!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Segull fra Gudenådalen. Bästa polare med B.