Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettutrustning
Läst 1344 ggr
Killen
0

Utlänska sidor

Jag letar efter företag som säljer bra vintrtäcken från utlandet ex island.

Jag vill ha ett Boett täcke men vill inte ha den blåa färgen och jag har frågat dem, och de kommer troligtvis bara ha den klarblåa färgen i år igen :(

Så länkar till bra sidor som säljer häst saker mottages!!

kissmekate.blogg.se

Alex
0

Boett täcken lär du ju inte hitta någon annanstans i en annan färg, men det kanske inte är det du menar? Men då förstår jag inte varför du vill ha täcken från utlandet? Är du ute efter ett bra vintertäcke lär det ju vara här i skandinavien du hittar de bästa, då det är vi som har kallast vintrar av de runt oss… England, Tyskland osv. har ju betydligt mildare vintrar och Island har jag svårt att tro skulle ha så mycket vintertäcken…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Killen
0

okay.

Jag vill ha ett bra vintertäcke, boett´s värkar bra, men inte den fula färgen, specielt tillsamans med min häst! Andra i mitt stall har andra färger, men de täckena måste vara lite äldre.

kissmekate.blogg.se

Maja
0

#2 - Kika efter begagnade täcken annars. :) Det kan finnas täcken i mycket fina skick (och då blir de även lite billigare). :)

Killen
0

#3 Jo sant, men hade varit kul med nytt.

kissmekate.blogg.se

Maja
0

Har du tur så finns det någon som köpte ett för något år sedan men aldrig har använt det… ;) Man vet ju aldrig! :D

Killen
0

Ja, kan ju alltid pröva att annonsera :)

kissmekate.blogg.se

Linnea
0

Leta på tradera, där brukar finnas mycket täcken.

Skynda långsamt så går det fortare.

[vretenskaniner]
0
Killen
0

De har bara den blåa färgen på boetts, men får väl kika  om de har något liknande täcka med bättre färg.

kissmekate.blogg.se