Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettutrustning
Läst 3041 ggr
Maja
0

Var köper du hästsaker?

Var köper du dina hästsaker?
I den lokala ridsportsbutiken, eller via internet? Kanske på något speciellt ställe?

Tarja
0

Vi har inte så många ridsportsbutiker här i stan men jag brukar handla på Carinas hästshop och på nätet handlar jag i princip alltid på Hööks :)

Alex
0

Antingen någon av de lokala (Färjestads Rid & Trav, Hestbolaget och nån gång Granngården). Beställer jag så brukar det bli från Emmishopen eller Lillhästen i Stav.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Janice
0

Granngården, Hööks och på en liten lokal butik som säljer ur Börjes sortiment. Ibland på nätet på olika sidor om det är rea eller speciella erbjudanden, tex ridsportonline, och nu senast på T&Ahorseware.

attika
0

jag handlar från Granngården, Hööks, Bidermans eller Börjes

linnea-n
0

Jag köper mina saker som tillhör hästintresset oftast på Hööks, sporren eller granngården.

hälsningar linnea nordlund

uppfödare av dvärghamstrar och guldhamstrar

www.narveshamstrar.weebly.com

monsterblom
0

handlar för det mesta ur butik så att man kan klämma och känna på sakerna. då är det väll oftast lillhästen i stav, hööks, hästhoven osv. de butiker som finns i sthlm området.

Pia-Lena
0

Börjes, Hööks och Emmi-shopen. My One ibland.

Dilizi
0

Mest Hööks, men ibland på Vin Stormarknad, Stinsen i Sollentuna.

/Emilia

Maja
0

*puttar upp*

Jag tänkte ordna en länksamling på olika ridsportsbutiker, så ös gärna på med länkar till de ställen ni handlar på!

Killen
0

Hästbiten , Spånga ridsport , horze, hööks, CityGross (fd Vinn stormarknad), Börjes.

kissmekate.blogg.se

exitingsvillemo
0

H&P Cool

[vretenskaniner]
0

Agersta Islandshästcenter har ridsportbutik :)
Även webbshopp!