Medlemsintervjuer
Vi tänker starta en ny artikelserie här inne på sajten och denna gång är det ni medlemmar som står i fokus!
Artiklarna kommer att vara i form av intervjuer med er där vi ställer ett par frågor som ni får besvara så utförligt ni vill. Det är sammanlagt 15 stycken frågor, men vi vill att ni väljer ut minst 10 stycken av dessa att besvara. Vill ni besvara alla frågor så får ni gärna göra det!
Maila era svar till sajtens egen mailadress och märk mailet med rubriken "Medlemsintervju". Glöm inte att skriva vad ni heter på iFokus (ert användarnamn). Sajtens mailadress är: islandshast.ifokus@hotmail.com
Vi ser hemskt gärna att ni bifogar en eller ett par bilder i mailet som vi kan ha med i artikeln.
Här nedan följer frågorna som ni får välja mellan:
- Vad heter du?
- Hur gammal är du?
- Var bor du?
- Beskriv dig själv med fem ord!
- Vad gör du när du inte håller på med hästarna? Har du någon speciell hobby? Arbetar du? Studerar du?
- Hur hittade du just rasen islandshäst?
- Vad är dina tre starkaste respektive svagaste sidor inom ridningen?
- Har du en häst (egen häst, medryttarhäst, sköthäst, foderhäst med mera)? Om ja, berätta om den!
- Hur ser din hästsituation ut om tio år tror du?
- Vad har du för mål med din ridning?
- Finns det någon tränare som du mer än gärna vill träna för? Om ja, vem och varför?
- Hur ser din absoluta drömhäst ut?
- Tävlar du någonting med din häst? Om ja, vilka grenar tävlar ni då i?
- Berätta om en speciell häst som har betytt eller betyder extra mycket för dig!
- Berätta om ett hästminne som du aldrig kommer att glömma!
Kul :) Ska frågorna besvaras i punktform eller skrivas som löpande text? Jag kan nog se till att skriva ihop något så fort jag får tid till det.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Gärna i punktform så att det blir som en intervju.
Skoj!
Jag har mejlat! :)
Har slängt iväg ett mail :)