Islandshästen: Nr 2 2010
För ett par dagar sedan fick jag hem andra numret av Islandshästen i min brevlåda. Fick ni också det?
Var det någonting speciellt intressant i detta nummer tycker ni?
Fick hem den jag med, läste framförallt brevet om Madelen Johanssons avstängning.. Intressant, men så är det väl alltid? Folk som säger en sak och vissa säger en annan.. Vet ju bara hur mkt det var om Åke Svanstedts rättegång.
Anledningen till att jag tycker detta ämne är intressant är ju att Madelen har ridit in, tränat och visat min häst. Och det kan finnas förklaringar kring detta med hennes "skötsel av hästarna", ang hur mitt sto betedde sig när jag fick henne.
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
Ja, det fick jag :) Skickade in ansökan om medlemskap i januari, tror jag, så jag fick nr 1 dagen innan nr 2 kom :P Har haft så mycket i skolan, samt med hästen, så jag har inte hunnit läsa den än *s* Men den lilla spalten om "Sveriges äldsta islandshäst?" var väldigt hoppfull och trevlig tycker jag :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Måste försöka betala in medlemsavgiften, had etänkt bli medlem i Landi får man tidningen om man är medlem i en sif ansluten klubb.
#3 - Islandshästen får alla medlemmar i SIF, oavsett vilken klubb du är med i. :) Om du betalar in avgiften sent på året så får du alla tidningar från det året, jag fick en hel drös tidningar när jag betalade in sent en gång. :)
okej låter lovande :) fast denna månad blir nog hård., för många traderavinster.
Tradera är farligt! 
haha ja det är ju det. :) Men hitta en westernsadel på tradera som passar islandshäst. :) Så får vi se om den passar mig när jag får hem den.